تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 دی 1400 | 12:31 ب.ظ
صدور سند مالکیت مفروزی برای اراضی کشاورزی مشاع در مرودشت آغاز شد
صدور سند مالکیت مفروزی برای اراضی کشاورزی مشاع در مرودشت آغاز شد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از آغاز طرح  واگذاری سند شش دانگ مفروز در ۱۱۰۰ هکتار اراضی مشاع در حومه این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت کاووس همتی اظهار کرد: این طرح به صورت پایلوت در اراضی  پلاک های […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از آغاز طرح  واگذاری سند شش دانگ مفروز در ۱۱۰۰ هکتار اراضی مشاع در حومه این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت کاووس همتی اظهار کرد: این طرح به صورت پایلوت در اراضی  پلاک های ۱۰۹ و ۱۱۲ روستای محمد آباد گشک و فهونده از توابع این شهرستان انجام می شود.

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان فارس افزود: در این طرح فرآیند اخذ سند کوتاه تر شده است و علاوه بر کاهش هزینه ها  زمان دسترسی به سند نیز کوتاه تر می شود.

همتی با اشاره به اینکه سند دار کردن اراضی بر مبنای اسناداصلاحات اراضی و کشت موقت انجام می گیرد، تصریح کرد:  در این طرح استعلام های موجود و نقشه برداری از اراضی حذف شده و اخذ سند با تکمیل فرم ۱۷ برگی از سوی جهاد کشاورزی و معرفی به اداره ثبت انجام می شود.

سند مفروزی به سندی گفته می شود که مالکیت شش دانگ برای یک شخص باشد؛ در مقابل سند مفروزی، سند مشاعی قرار دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار