تاریخ انتشار: سه شنبه 7 دی 1400 | 17:01 ب.ظ
یک فروشگاه عرضه سم غیر مجاز در مرودشت پلمپ شد
یک فروشگاه عرضه سم غیر مجاز در مرودشت پلمپ شد مسئول حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: در ادامه بازرسی های صورت گرفته از فروشگاه های عرضه سم در این شهرستان  یک فروشگاه  متخلف پلمپ  و مقادیری سموم قاچاق و تاریخ انقضا گذشته کشف و ضبط شد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی […]

مسئول حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: در ادامه بازرسی های صورت گرفته از فروشگاه های عرضه سم در این شهرستان  یک فروشگاه  متخلف پلمپ  و مقادیری سموم قاچاق و تاریخ انقضا گذشته کشف و ضبط شد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، طاهره امیری اظهار کرد: بازرسی از فروشگاه های عرضه سموم با گشت مشترک مسئول حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی، اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی، نمایندگان اداره صمت، اتحادیه سموم شهرستان و کارشناس تنظیم بازار صورت گرفته است.

به گفته امیری؛ پس از بررسی فزوشگاه و جمع آوری سموم منقضی شده، پرونده متخلفین به منظور طی مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.

این کارشناس افزود: پلمب این سم فروشی‌ها در راستای ساماندهی و نظارت و برخورد با فروشگاه‌های متخلف توزیع سموم و نهاده‌های کشاورزی، فاقد پروانه مسئول فنی و پروانه تاسیس انجام شده است.

امیری با بیان اینکه بیش از ۸۰ فروشگاه عرضه سموم و نهاده های کشاورزی در این شهرستان فعالیت می کنند اضافه کرد:  ساماندهی و نظارت بر این فروشگاه ها به منظور جلوگیری از عرضه و فروش سموم تقلبی، قاچاق و تاریخ مصرف گذشته و مدیریت صحیح مصرف سموم ادامه دارد و با فروشندگان غیر مجاز مطابق با مقررات برخورد خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار