تاریخ انتشار: سه شنبه 22 دی 1394 | 11:59 ق.ظ
توقیف ۲۶ دستگاه موتورسیکلت در شهرستان مرودشت
توقیف ۲۶ دستگاه موتورسیکلت در شهرستان مرودشت طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با موتورسیکلت های متخلف در روستای “فاروق” استان فارس اجرا شد. به گزارش”سلام مرودشت“فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” گفت: این طرح با هماهنگی یگان های عملیاتی شهرستان، فرماندهی انتظامی بخش “سیّدان” و پاسگاه “سیوند” در روستای “فاروق” از توابع بخش “سیّدان” اجرا شد. سرهنگ “دلاور القاصی مهر” ادامه داد: […]

4008626_939

طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با موتورسیکلت های متخلف در روستای “فاروق” استان فارس اجرا شد.

به گزارش”سلام مرودشت“فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” گفت: این طرح با هماهنگی یگان های عملیاتی شهرستان، فرماندهی انتظامی بخش “سیّدان” و پاسگاه “سیوند” در روستای “فاروق” از توابع بخش “سیّدان” اجرا شد.

سرهنگ “دلاور القاصی مهر” ادامه داد: با اشراف کامل اطلاعاتی، شناسایی موقعیت مکانی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم این طرح در این روستا اجرا و ماموران موفق شدند، تعداد ۲۶ دستگاه موتور سیکلت متخلف فاقد پلاک و پلاک مخدوش را توقیف کنند.

وی افزود: برابر گزارشات مردمی این موتور سیکلت ها اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی، مزاحمت برای نوامیس و عرض اندام در سطح روستا می کردند که در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم در کمتر از ۲ ساعت و با اقتدار کامل پلیس از سطح روستا جمع آوری و به پارکینگ انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” با اشاره به این که برابر استعلام از سامانه پلیس آگاهی یک دستگاه از موتور سیکلت های توقیف شده، دارای سابقه سرقت بوده است، تاکید کرد: پلیس در شهرستان “مرودشت” با اقتدار کامل فرصت عرض اندام به کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را برهم بزنند، نخواهد داد و جهت افزایش احساس امنیت با قاطعیت کامل با این گونه افراد برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام/

منبع باشگاه خبرنگاران جوان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار