تاریخ انتشار: سه شنبه 22 دی 1394 | 11:58 ق.ظ
جزئیات مهمانی ۱۰ روزه کاروان شهدای تازه تفحص شده در استان فارس
جزئیات مهمانی ۱۰ روزه کاروان شهدای تازه تفحص شده در استان فارس پیکر مطهر ۹۳ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که طی عملیات برون مرزی تفحص سه ماه اخیر در عراق کشف شده‌اند از مرز شلمچه وارد کشور شده و سپس به مدت ۱۰ روز مهمان مردم استان فارس خواهند شد. به گزارش “سلام مرودشت” پیکرهای طیبه ۹۳ شهید دوران دفاع مقدس که در طول […]

images

پیکر مطهر ۹۳ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که طی عملیات برون مرزی تفحص سه ماه اخیر در عراق کشف شده‌اند از مرز شلمچه وارد کشور شده و سپس به مدت ۱۰ روز مهمان مردم استان فارس خواهند شد.

به گزارش “سلام مرودشت” پیکرهای طیبه ۹۳ شهید دوران دفاع مقدس که در طول سه ماه اخیر در مناطق عملیاتی فاو، مجنون، شرق دجله و زبیدات عراق توسط گروه‌های تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح کشف شده‌اند صبح امروز دوشنبه ۲۱ دی‌ماه از مرز شلمچه وارد کشور می‌شوند.

این شهیدان مربوط به عملیات‌های والفجر۸، خیبر، بدر، محرم، والفجر۱ و تک‌های دشمن می‌باشند و پس از استقبال رسمی در مرز وارد استان فارس خواهند شد تا به‌طور رسمی در این استان مورد استقبال و تشییع قرار گیرند. پس از انجام مراسم‌های گوناگون در استان فارس از جمله در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) جهت انجام شناسایی به تهران اعزام خواهند شد.

پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده از روز ۲۲ دی ماه به مدت ۱۰ روز در سراسر استان فارس در ۶۰ نقطه مختلف تشییع می‌شوندکاروان شهدای گمنام استان فارس در مسافت چهارهزار کیلومتری استان فارس از شمال تا جنوب استان را طی خواهند کرد و یکم بهمن‌ماه از دروازه قرآن شیراز وارد حرم احمد ابن موسی(ع) خواهند شد. این برنامه تشییع با عنوان مهمانی لاله‌ها به طور رسمی از پادگان شهید آیت‌الله مدنی شهرستان نورآباد آغاز شده و در سه مسیر مختلف در سطح استان برگزار می‌شود.

مسیرهای تشییع بزرگ شهدا در استان فارس به‌شرح زیر است:

نقطه آغاز شهرستان نورآباد ممسنی (پادگان شهید آیت‌الله مدنی)

اولین محور: سده، آسپاس، اقلید، سورمق، آباده، خرمبید، سوریان، قادرآباد، بوانات، قادرآباد، سعادت‌شهر، ارسنجان، آباده طشک، نیریز، استهبان، فسا، مرودشت، زرقان، بیضا و اردکان.

دومین محور: قائمیه، فراشبند، فیروزآباد، میمند، کوار، شیراز، گله‌دار، اسیری، مهر، لامرد، علامرودشت، اشکنان، بیرم، اوز، گراش، لار، خنج، قیر و کارزین و فیروزآباد.

سومین محور: فیروزآباد، کوار، جهرم، دبیران، زرین‌دشت، خسویه، داراب، ششده قربلاغ، زاهدشهر، نوبندگان، فسا، «نقطه الحاق امام‌زاده اسماعیل(ع) و برگزاری ویژه‌برنامه»، سروستان، خرامه، داریون و شیراز.

انتهای هر سه مسیر به شهر شیراز ختم می‌شود. برای ورود هماهنگ تمامی کاروان‌های شهدا از مسیر دروازه قرآن به شیراز در روز پنجشنبه اول بهمن ماه برنامه‌ریزی شده است و پیکرهای مطهر تمامی شهدا با حضور گسترده مردم و مسئولان و با مشارکت آنها در حرم شاهچراغ(ع) همراه با برنامه‌های ویژه تشییع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع باشگاه خبرنگاران جوان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار