تاریخ انتشار: سه شنبه 22 دی 1394 | 11:55 ق.ظ
دیدار فرمانده انتظامی فارس با مردم شهرستان های این استان/”مرودشت” پاسارگاد” “ارسنجان” میزبانسردار گودرزی
دیدار فرمانده انتظامی فارس با مردم شهرستان های این استان/”مرودشت” پاسارگاد” “ارسنجان” میزبانسردار گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات و خواسته های انتظامی با مردم شهرستان های این استان دیدار می کند که ۲۸دی ماه مردم ارسنجان، مرودشت و پاسارگاد می توانند با وی دیدار کنند. به گزارش “سلام مرودشت”سردار ” احمد علی گودرزی” ۲۸ دی ماه با حضور در ستاد […]

3996284_849

فرمانده انتظامی استان فارس در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات و خواسته های انتظامی با مردم شهرستان های این استان دیدار می کند که ۲۸دی ماه مردم ارسنجان، مرودشت و پاسارگاد می توانند با وی دیدار کنند.

به گزارش “سلام مرودشت”سردار ” احمد علی گودرزی” ۲۸ دی ماه با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان “مرودشت” از نزدیک با مردم این شهرستان و شهرستان های “ارسنجان” و “پاسارگاد” دیدار می کند.

در این روز فرمانده انتظامی استان فارس پس از بررسی مشکلات و درخواست های انتظامی مردم این شهرستان، به شهرستان “نورآبادممسنی” می رود و با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان با مردم شهرستان های “نورآباد ممسنی”، رستم” و “کازرون” نیز دیدار می کند.

هدف از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده محترم انتظامی استان، رفع مسائل و مشکلات مردمی در این شهرستان ها در خصوص مسائل انتظامی است.

انتهای پیام/

منبع باشگاه خبرنگاران جوان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار