تاریخ انتشار: دوشنبه 8 آذر 1400 | 09:29 ق.ظ
۲ فروشگاه عرضه سم در مرودشت پلمب شد
۲ فروشگاه عرضه سم در مرودشت پلمب شد معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از پلمب دو فروشگاه متخلف عرضه سم و نهاده های کشاورزی در کامفیروز از توابع این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، کاووس همتی اظهار کرد: این فروشگاهها به دستور مقامات قضایی و به دلیل نداشتن […]

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از پلمب دو فروشگاه متخلف عرضه سم و نهاده های کشاورزی در کامفیروز از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، کاووس همتی اظهار کرد: این فروشگاهها به دستور مقامات قضایی و به دلیل نداشتن مجوز فعالیت پلمب شده اند.

 به گفته همتی؛  پلمپ این سم فروشی ها در راستای ساماندهی و نظارت و برخورد با فروشگاه های متخلف توزیع سموم و نهاده های کشاورزی، فاقد پروانه مسئول فنی و پروانه تاسیس انجام شده است.

او بیان کرد: در گشت مشترک بازرسی از فروشگاه های توزیع سموم و نهاده های کشاورزی توسط نماینده اداره اماکن، نماینده اداره تعزیرات، نماینده اداره صمت، مسئول حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی و نماینده نظام مهندسی کشاورزی انجام می شود، فروشگاه های  عرضه سموم به صورت مستمر بازرسی می شوند.

همتی با اشاره به اینکه با فروشندگان سموم و نهاده های غیر مجاز برخورد خواهد شد، تصریح کرد:  روند بازرسی و پایش فروشگاه‌های عرضه سموم نباتی در شهرستان ادامه دارد و چنانچه فروشگاهی دستورالعمل و ضوابط را رعایت نکند، ضمن صدور اخطار کتبی نسبت به پلمب فروشگاه اقدام می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار