تاریخ انتشار: شنبه 6 آذر 1400 | 12:39 ب.ظ
سرپرست مرکز جهاد کشاورزی سیدان در مرودشت معرفی شد
سرپرست مرکز جهاد کشاورزی سیدان در مرودشت معرفی شد در حکمی از سوی معاون‌سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، ” غلامعلی بوذرجمهر به عنوان سرپرست جدید مرکز جهاد کشاورزی سیدان در مرودشت” منصوب شد.به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت جهارشنبه سوم آذر ماه در مراسمی سرپرست جدید مرکز جهاد کشاورزی سیدان […]

در حکمی از سوی معاون‌سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، ” غلامعلی بوذرجمهر به عنوان سرپرست جدید مرکز جهاد کشاورزی سیدان در مرودشت” منصوب شد.
به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت جهارشنبه سوم آذر ماه در مراسمی سرپرست جدید مرکز جهاد کشاورزی سیدان معرفی و از زحمات چندین ساله پرویز فلاح رئیس سابق این مرکز تقدیر شد.
تکریم ارباب رجوع، تعامل با ارگان های مختلف، شناسایی چالش ها، تلاش در جهت رفع چالش ها، اجرای سیاست های سازمان جهاد کشاورزی از توصیه های مدیر جهاد کشاورزی به رئیس مرکز جهاد کشاورزی سیدان بود.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در این مراسم با تاکید بر برگزاری نماز جماعت در محل کار اظهار کرد: برای مومن سه زمان هست که باید در طول شبانه روز به انجام امورات خود بپردازد.
ابراهیم کلانتری افزود: مومن باید یک زمانی را به راز و نیاز با خدا بپردازد، زمانی را به امرار معاش و گذران زندگی و زمانی هم به تفریح حلال اختصاص دهد.
کلانتری ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای رئیس جدید مرکز جهاد کشاورزی سیدان از او خواست رضایتمندی ارباب رجوع را در سرلوحه خود قرار دهد.

مرکز جهاد کشاورزی سیدان در ۳۰ کیلومتری شمال شهرستان مرودشت است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار