تاریخ انتشار: شنبه 5 دی 1394 | 11:52 ق.ظ
شورای اسلامی شهر وشهرداری درجهت به حد اقل رساندن مشکلات وبه حد اکثر رساندن ظرفیت ها در کنار آموزش پرورش خواهد بود
شورای اسلامی شهر وشهرداری درجهت به حد اقل رساندن مشکلات وبه حد اکثر رساندن ظرفیت ها در کنار آموزش پرورش خواهد بود  شهردار مرودشت تاکید کرد:شورای اسلامی شهر وشهرداری درجهت به حد اقل رساندن مشکلات وبه حد اکثر رساندن ظرفیت ها در کنار آموزش پرورش خواهد بود. به گزارش “سلام مرودشت” به نقل از روابط عمومی شهرداری مرودشت یکصدوشصت و نهمین جلسه شورای آموزش پرورش شهرستان مرودشت با حضور سید منصور جعفری شهردار مرودشت و نادر امیدوار […]

download (10)

 شهردار مرودشت تاکید کرد:شورای اسلامی شهر وشهرداری درجهت به حد اقل رساندن مشکلات وبه حد اکثر رساندن ظرفیت ها در کنار آموزش پرورش خواهد بود.

به گزارش “سلام مرودشت” به نقل از روابط عمومی شهرداری مرودشت یکصدوشصت و نهمین جلسه شورای آموزش پرورش شهرستان مرودشت با حضور سید منصور جعفری شهردار مرودشت و نادر امیدوار رئیس شورای اسلامی شهر و دیگر اعضای شورای آموزش و پرورش در محل آموزش وپرورش شهرستان مرودشت برگزار گردید .

در ابتدا چراغی رئیس آموزش وپرورش ضمن تبریک ایام پیش رو گزارش از اقدامات انجام شده در امتداد مصوبات قبل ارائه داد .
وی در ادامه اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه سال جاری اظهار داشت : انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان فصلی مهم از مشارکت سیاسی کشور است و نقش آموزش و پرورش در برگزاری انتخابات پرشور و آگاهانه کلیدی است.و اداره آموزش پرورش جلسات متعددی با مدیران مدارس و فرهنگیان شهرستان مرودشت جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات آینده برگزار کرده است.

وی در ادامه افزود :همدلی و همراهی مسئولین ادارات و نهادها می تواندزمینه تحقق اهداف بلند نظام تعلیم و تربیت را فراهم نمایدکه به حمد ا… شورای اسلامی شهر وشهرداری همکاری های خوبی با مجموعه آموزش وپرووش داشته است.

سید منصور جعفری شهردار مرودشت در ادامه ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد نبی اکرم و سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی افزود: نقش شورا و شهرداری در شورای آموزش و پرورش به فراهم کردن زیر ساخت های لازم در امر تعلیم وتربیت بر می گردد که ما این موضوع را به فال نیک می گیریم. و شورای اسلامی شهر وشهرداری درجهت به حد اقل رساندن مشکلات وبه حد اکثر رساندن ظرفیت و زیر ساخت ها در کنار آموزش پرورش خواهد بود .
شهردار مرودشت در ادامه افزود : در برخی از مدارس و خیابانهای منتهی به آنها با مشکل آسفالت و زیرسازی مواجه بودیم که تعدادی از آنها حل و انشاءا.. با این رویکرد که اعضای محترم شورای شهر دارند وهمه از بدنه شهر وشهروندان هستند با نظر مثبت حل خواهد شد .

وی درپایان افزود : ما همه خادم مردم هستیم و موظفیم هر مکان، مدرسه و … را آباد کنیم و تحصیل را برای دانش آموزان آسان کنیم که نهایتا خیر وبرکت آن به خودمان خواهد رسید.

در پایان جلسه از نمایندگان سابق انجمن اولیای مدارس درشورای آموزش و پرورش تقدیر و ابلاغ اعضای جدید به ایشان تقدیم شد.

انتهای پیام/

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار