تاریخ انتشار: یکشنبه 23 آبان 1400 | 12:29 ب.ظ
تقدیر مسوولان اداره زندان شهرستان مرودشت از مجموعه های شبکه بهداشت و درمان و اورژانس ۱۱۵
تقدیر مسوولان اداره زندان شهرستان مرودشت از مجموعه های شبکه بهداشت و درمان و اورژانس ۱۱۵ ?? مسوولان اداره زندان شهرستان مرودشت در دیدار با رؤسای شبکه بهداشت و درمان و اورژانس ۱۱۵ شهرستان مرودشت، با اهدای لوح یادبود از همکاری های کارکنان این دو مجموعه در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زندانیان تقدیر به عمل آوردند. ? به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت […]

?? مسوولان اداره زندان شهرستان مرودشت در دیدار با رؤسای شبکه بهداشت و درمان و اورژانس ۱۱۵ شهرستان مرودشت، با اهدای لوح یادبود از همکاری های کارکنان این دو مجموعه در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زندانیان تقدیر به عمل آوردند.

? به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت، رییس این شبکه در این دیدار گفت: ویروس بیماری کرونا در بیشتر موارد از شخصی به شخص دیگر از طریق تنفس، تماس با سطوح آلوده به قطرات ناشی ازعطسه یا سرفه فرد بیمار منتقل می شود؛ بنابراین در زندان ها و ندامتگاه ها به دلیل تراکم جمعیت بالا، زمینه برای مبتلا شدن به کرونا ویروس مستعد تر می باشد و این موضوع سلامت زندانیان،خانواده های آنان و کارکنان زندان را تهدید می کند که باید اقدامات لازم در جهت پیشگیری و قطع زنجیره انتقال بیماری در این مکان انجام گیرد.

دکتر روح اله کریمی با اشاره به این نکته که دو موضوع سلامت و امنیت اولویت های هر جامعه ای است، افزود: با توجه به شرایط زیستی زندان ها و تراکم جمعیتی موجود نیاز به واکسیناسیون کامل تمام افراد محصور در این مکان بیش از پیش درک می شود که واحد واگیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت با همکاری واحد بهداشت و درمان زندان، ابتدا با ارایه آموزش های پیشگیری از کرونا و سپس واکسیناسیون را با دقت و سرعت بالا در هر دو نوبت انجام دادند تا پوشش ایمنی زندان در مقابل بیماری کرونا به بالاترین میزان برسد که این امر سبب شده که آمار بیماری کرونا در زندان مرودشت به پایین ترین میزان برسد.

مسوولان اداره زندان شهرستان مرودشت ضمن تقدیر از زحمات و همکاری های مجموعه بهداشت و درمان و اورژانس ۱۱۵ با این اداره، با اهدا لوح یادبود از رؤسای این دو اداره تقدیر به عمل آوردند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار