تاریخ انتشار: جمعه 21 آبان 1400 | 20:15 ب.ظ
پنجمین جشنواره انار فاروق برگزار شد
پنجمین جشنواره انار فاروق برگزار شد  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از برگزاری جشنواره ملی مردمی انار فاروق در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشنواره از دوازدهم ابان ماه اغاز و تا بیست و دوم همین ماه ادامه دارد. به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، کاووس همتی مدیر […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از برگزاری جشنواره ملی مردمی انار فاروق در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشنواره از دوازدهم ابان ماه اغاز و تا بیست و دوم همین ماه ادامه دارد.

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، کاووس همتی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت اظهار کرد: جشنواره انار فاروق به دلیل محدودیت‌های کرونایی با دوسال وقفه و با رعایت اصول بهداشتی در فضای باز در حال برگزاری است.
به گفته او؛ در این جشنواره که با چهل غرفه فعالیت می‌کند، انار و فراورده‌های ان از جمله رب انار، اب انار، لواشک انار، گردو، بادام، عسل خرمالو، زیتون، صنایع دستی و … به صورت مستقیم عرضه می‌شود.
معاون سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تصریح کرد: عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات کشاورزی و اشتغال زایی خصوصا اشتغال بانوان و اهالی روستا از نکات مورد توجه این جشنواره است.
همتی با اشاره به اینکه با برگزاری جشنواره انار، موجبات گردشگری در فاروق فراهم شده است، افزود: پیشینه تاریخی، قنوات فراوان، کیفیت انار و انارستان‌های این منطقه زمینه ساز ورود گردشگران است.
انتهای پیام/

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار