تاریخ انتشار: شنبه 5 دی 1394 | 11:51 ق.ظ
مجموعه تفریحی و استراحتگاهی پردیس تخت جمشید احیا می شود
مجموعه تفریحی و استراحتگاهی پردیس تخت جمشید احیا می شود فرماندار شهرستان مرودشت از احیا و مرمت مجموعه تفریحی و استراحتگاهی پردیس تخت جمشید خبر داد. به گزارش “سلام مرودشت”ماشاالله حیدرزاده عصر امروز در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مرودشت با تبریک فرارسیدن ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) خود را یک شهروند مرودشتی دانست و اظهار داشت: تمام توان […]

13941005001024_PhotoA

فرماندار شهرستان مرودشت از احیا و مرمت مجموعه تفریحی و استراحتگاهی پردیس تخت جمشید خبر داد.

به گزارش “سلام مرودشت”ماشاالله حیدرزاده عصر امروز در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مرودشت با تبریک فرارسیدن ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) خود را یک شهروند مرودشتی دانست و اظهار داشت: تمام توان خود را در راستای عمران و آبادانی این شهر و حفظ و امنیت و آرامش مردم آن به‌کار خواهم بست.

فرماندار مرودشت افزود: ما در این شهرستان از تمام ظرفیت‌های بالقوه استفاده خواهیم کرد چراکه شهر مرودشت به‌عنوان دومین شهر استان فارس و باوجود چند اثر جهانی از جمله تخت جمشید، نقش رستم و نقش رجب ازنظر گردشگری پیشرفت خوبی نداشته است و باید شرایط را طوری تغییر دهیم تا بتوانیم در تمام زمینه‌های جلب توریسم ازجمله گردشگری، عمرانی، تفریحی، تجاری موفق باشیم.

این مسئول اضافه کرد: یک گردشگر که وارد شهر مرودشت می‌شود باید بتواند از این ظرفیت‌ها استفاده کند و این اتفاق باعث رونق این شهرستان و اشتغال شود.

وی خواستار همدلی و مودت بین تمام سلایق شد و اذعان داشت: فارغ از هرگونه نگرش سیاسی همگان باید با یکدیگر همدل باشیم و تلاش کنیم که در هرجا و مکانی و با هر مسئولیتی با هماهنگی و همراهی و ارتباط، به نفع مردم این شهرستان گام برداریم.

فرماندار مرودشت از احیا و بازسازی مجموعه تفریحی و استراحتگاهی پردیس تخت جمشید خبر داد و با اشاره به اینکه بسترهای زیرساختی لازم در این مجموعه آماده است افزود: شهر مرودشت به‌عنوان دومین شهر بزرگ جمعیتی بعد از مرکز استان فارس باوجود ظرفیت‌های بالقوه توریستی و گردشگری از یک هتل و یا مرکز اقامتی برای بیتوته کردن مسافران و گردشگران داخلی و خارجی بی‌بهره است که با رایزنی انجام‌گرفته با سرمایه‌گذار به‌زودی با حضور در این شهرستان نسبت به مرمت و بازسازی این مجموعه اقدام خواهد کرد.

سید منصور جعفری شهردار مرودشت نیز در ابتدای این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های شهر مرودشت و لزوم تعریف زیرساخت‌های گردشگری برای حضور ۲ میلیون گردشگر داخلی و خارجی و همچنین چشم‌انداز روشن سرمایه‌گذاری در شهر مرودشت از همت بلند شورای اسلامی شهر و شهرداری این شهر برای ارائه خدمات به‌روز به شهروندان مرودشتی و گردشگران خبر داد و برای فرماندار جدید این شهرستان آرزوی توفیق کرد.
انتهای پیام/
منبع فارس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار