تاریخ انتشار: سه شنبه 18 آبان 1400 | 09:22 ق.ظ
فعالیت درگاه شهروندی شهرداری مرودشت در آینده نزدیک
فعالیت درگاه شهروندی شهرداری مرودشت در آینده نزدیک سید منصور جعفری سرپرست شهرداری مرودشت  بیان کرد: یکی از اقداماتی که می‌تواند رضایت حداکثری شهروندان را جلب کرد راه‌اندازی درگاه اینترنتی به نام درگاه شهروندی است که باعث سرعت بخشیدن به مکاتبات اداری بین شهرداری و ادارات مرتبط و شهروندان و حتی نظام‌مهندسی خواهد شد. به گزارش سلام مرودشت به نقل از  روابط عمومی […]

سید منصور جعفری سرپرست شهرداری مرودشت  بیان کرد: یکی از اقداماتی که می‌تواند رضایت حداکثری شهروندان را جلب کرد راه‌اندازی درگاه اینترنتی به نام درگاه شهروندی است که باعث سرعت بخشیدن به مکاتبات اداری بین شهرداری و ادارات مرتبط و شهروندان و حتی نظام‌مهندسی خواهد شد.

به گزارش سلام مرودشت به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مرودشت در راستای همکاری دوجانبه بین شهرداری و نظام‌مهندسی شهرستان و همچنین تکریم ارباب‌رجوع جلسه‌ای در این خصوص در شهرداری مرودشت برگزار شد.

جعفری گفت : با راه‌اندازی این درگاه دیگر نیاز به حضور شهروندان در شهرداری نبوده و می‌توانند نسبت به ثبت درخواست‌های خود به‌صورت الکترونیکی اقدام و اشخاصی هم که دسترسی به اینترنت یا توانائی استفاده از آن را نداشته باشند با مراجعه به دفاتر پیشخوان یا کافی‌نت‌هایی در سطح شهر نسبت به ثبت و پیگیری درخواست‌های خود اقدام نمایند.
محمد رستمی رئیس نظام‌مهندسی شهرستان و عضو شورای اسلامی شهر مرودشت در این جلسه خاطرنشان کرد:یکی از مشکلاتی که باعث نارضایتی شهروندان شد زمانبر بودن مکاتبات و مسافت بین ادارات و بعضا بین شهرداری و نظام مهندسی می باشد که با راه‌اندازی این درگاه برخی مشکلات مرتفع خواهد شد البته می بایست قبل از آن زیرساخت‌های لازم و مشاوره گرفتن از شهرهایی که این طرح را اجرا کردن را انجام تا این طرح با کمترین خطا به سرانجام برسد.

او گفت: یکی دیگر از مزایای این درگاه در بُعد نظام مهندسی ثبت گزارشات و نظارت ها خواهد بود که نظام مهندسی شهرستان همواره همراه شهرداری بوده و در اجرایی کردن این طرح نهایت همکاری را خواهد کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار