تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 آبان 1400 | 17:22 ب.ظ
۳۶ کارگزاری در مرودشت آماده توزیع الکترونیکی کود شیمایی
۳۶ کارگزاری در مرودشت آماده توزیع الکترونیکی کود شیمایی معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از آغاز فعالیت عاملیت های توزیع کود شیمیایی یارانه دار به شیوه الکترونیکی در این شهرستان خبر داد.به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، کاووس همتی با تاکید بر اینکه توزیع الکترونیکی کود هماهنگی همه دست […]


معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از آغاز فعالیت عاملیت های توزیع کود شیمیایی یارانه دار به شیوه الکترونیکی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، کاووس همتی با تاکید بر اینکه توزیع الکترونیکی کود هماهنگی همه دست اندرکاران را می طلبد، افزود: در همین راستا با برگزاری دورهای آموزشی حضوری، وبیناری و نشر اطلاعیه و بنر، آموزش کارگزاران و کارشناسان پهنه در حال انجام است.
همتی با بیان اینکه در آستانه کشت گندم و جو قرار داریم، اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده با کارگزاران، توزیع کود مزارع شتوی پس از کشت، صرفاً براساس حواله الکترونیکی صادره از سامانه پایش مواد کودی و با بهره گیری از اطلاعات سامانه پهنه بندی انجام خواهد شد.
وی در خصوص روند دریافت کود توسط بهره برداران تصریح کرد: پس از ثبت اطلاعات توسط کارشناسان در سامانه پهنه بندی اطلاعات به صورت الکترونیکی به سامانه پایش کودی منتقل و حواله الکترونیکی توسط کارشناس صادر خواهد شد.
این مقام مسئول بیان کرد: کارگزاری ها پس از رویت حواله الکترونیکی و ثبت آن می توانند در راستای توزیع کود به بهره برداران اقدام کنند.
همتی با تاکید بر اینکه سامانه پایش مواد کودی به سامانه جامع پهنه بندی متصل است، ابراز کرد: از آنجایی که ثبت اطلاعات قطعی محصولات پاییزه در سامانه جامع پهنه بندی ملاک دریافت کود قرار می گیرد، بروز رسانی اطلاعات موجود در سامانه پهنه بندی بسیار حائز اهمیت است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت یادآور شد: این طرح براساس دستورالعمل های مرتبط با قانون مبارزه با قاچاق کالا و در راستای توزیع عادلانه نهاده های کشاورزی پایه ریزی و اجرا می گردد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار