تاریخ انتشار: پنجشنبه 22 مهر 1400 | 10:16 ق.ظ
در جمع مردم روستای کناره مرودشت در سفر استانی به فارس
در جمع مردم روستای کناره مرودشت در سفر استانی به فارس رییسی: دامداران مایوس نشوند؛ دولت در حال رفع مشکلات است رئیس‌جمهوری پنجشنبه در ادامه برنامه بازدیدهای سرزده خود در سفر به استان فارس در جمع مردم روستای کناره شهرستان مرودشت حضور یافت و در پاسخ به طرح مشکلات دامداران این منطقه، از آنها خواست با قوت در عرصه تولید فعالیت کنند چرا که دولت در […]

رییسی: دامداران مایوس نشوند؛ دولت در حال رفع مشکلات است

رئیس‌جمهوری پنجشنبه در ادامه برنامه بازدیدهای سرزده خود در سفر به استان فارس در جمع مردم روستای کناره شهرستان مرودشت حضور یافت و در پاسخ به طرح مشکلات دامداران این منطقه، از آنها خواست با قوت در عرصه تولید فعالیت کنند چرا که دولت در حال رفع مشکلات است.

به گزارش سلام مرودشت به نقل از ایرنا  ایرنا، آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی پس از بازدید از کارخانه تعطیل آزمایش مرودشت و بررسی مشکلات این واحد صنعتی تعطیل، پای حرف دل اهالی روستا و دامداران فعال در این منطقه واقع در فاصله حدود ۵۰ کیلومتری شمال شیراز نشست.
رئیس‌جمهوری در جمع مردم منطقه از دامداران خواست تا مایوس نشوند و در انتظار اقدام‌های دولت برای حل مشکلات بمانند.
وی همچنین از برنامه دولت برای اختصاص تسهیلات برای حل مشکلات دامداران سخن گفت.
رییسی تاکید کرد:‌ باید دست دلالان قطع شود و نهاده های دامی راحت و بدون واسطه به دست دامداران برسد.

روستای کناره در فاصله حدود پنج کیلومتری شمال مرودشت در مسیر جاده ارتباطی به میراث جهانی تخت جمشید قرار دارد. شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع است.

رئیس جمهوری پنجشنبه همزمان با ایام بزرگداشت یادروز حافظ شاعربلندآوازه ایران و در آغاز هفتمین سفر استانی دولت سیزدهم وارد شیراز شد.
رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی و وزرای کشور، نیرو، نفت، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و جهادکشاورزی رئیس جمهور را در سفر به استان فارس همراهی می‌کنند.
دیدار با نخبگان و فرهیختگان استان و شرکت در جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه‌های هفتمین سفر استانی رئیس‌جمهوری است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار