تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 فروردین 1400 | 10:07 ق.ظ
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: تولید بالغ بر۱۰۰ میلیون نشا در مرودشت
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: تولید بالغ بر۱۰۰ میلیون نشا در مرودشت مدیرجهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تولید یکصد و بیست میلیون نشا انواع صیفی گلخانه ای در این شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان مرودشت قطب تولید نشا در استان است.به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی با بیان اینکه عمده نشا تولیدی در این شهرستان نشا گوجه فرنگی است، اظهار کرد: علاوه بر گوجه فرنگی، نشا […]

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تولید یکصد و بیست میلیون نشا انواع صیفی گلخانه ای در این شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان مرودشت قطب تولید نشا در استان است.
به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی با بیان اینکه عمده نشا تولیدی در این شهرستان نشا گوجه فرنگی است، اظهار کرد: علاوه بر گوجه فرنگی، نشا بادمجان، انواع فلفل، خیار، انواع ملون ها، خربزه و سایر میوه های گرمسیری نیز در این شهرستان تولید می شود.
به گفته رحیمی؛ نشا های تولیدی علاوه بر تامین نیاز شهرستان به شهرستان های جنوب فارس و بندرعباس لامرد زاهدان گچساران و… نیز ارسال می شود.
او با بیان اینکه در سال گذشته ۲۴ هکتار گلخانه در تولید نشا فعالیت داشتند، افزود: در سال جاری گلخانه داران با هدف تولید محصول فعالیت می کنند و به همین منطور سطح کشت نشا کاهش و سطح تولید محصولات گلخانه ای در حال افزایش است.
وی با تاکید بر اینکه هدف از ایجاد گلخانه ها تولید محصول و افزایش کشت محصولات گلخانه ای است، خاطر نشان کرد: در صدد هستیم با مانع زدایی و جلب همکارای ادارات مختلف گلخانه داران را به سمت تولید محصولات مختلف سوق دهیم.
این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون ۵۰ هکتار گلخانه در سطح شهرستان فعالیت می کنند،
اظهار امیدواری کرد: در راستای تحقق شعار سال با عنوان، “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” و همکاری ادارات ذیربط فرآیند احداث گلخانه ها تسریع شود.
رحیمی یادآور شد: گلخانه های موجود در مرودشت علاوه بر تولید نشا در زمینه تولید انواع گل، گیاهان زینتی، سبزی و صیفی و گیاهان دارویی فعالیت می کنند./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار