تاریخ انتشار: یکشنبه 15 فروردین 1400 | 13:06 ب.ظ
فرماندار ویژه مرودشت: فوت دوازده نفر از روز دهم فروردین بر اثر کرونا در شهرستان مرودشت
فرماندار ویژه مرودشت: فوت دوازده نفر از روز دهم فروردین بر اثر کرونا در شهرستان مرودشت دورکاری ادارات با پنجاه درصد کارکنانبه گزارش سلام مرودشت، ستاد کرونای شهرستان مرودشت تشکیل جلسه داد.رهام پیکری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با ابراز تاسف از عدم توجه بسیاری از مردم و مسئولین به خطرات ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا گفت:متاسفانه از روز دهم فروردین ماه […]

دورکاری ادارات با پنجاه درصد کارکنان
به گزارش سلام مرودشت، ستاد کرونای شهرستان مرودشت تشکیل جلسه داد.
رهام پیکری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با ابراز تاسف از عدم توجه بسیاری از مردم و مسئولین به خطرات ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا گفت:متاسفانه از روز دهم فروردین ماه تا امروز، دوازده نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان مرودشت فوت کرده اند. علاوه بر این روزانه بیش از صد نفر مراجعه سرپایی به مراکز بهداشتی و بیمارستان مرودشت دارند و روزانه بیش از ده نفر هم در بیمارستان بر اثر اتبلا به کرونا بستری میشوند.
رئیس ستاد کرونا شهرستان مرودشت با بیان اینکه وارد پیک چهارم شده ایم گفت: شرایط از آبان و آذر ماه سال قبل هم بدتر است و اگر موفق به مهار شیوع کرونا نشویم با شرایط بحرانی تری روبرو خواهیم شد. پیکری با اذعان به اینکه برخی افراد، خود را فراتر از قانون میدانند و از هرگونه تلاش برای رعایت پروتکل های بهداشتی سرباز میزنند گفت:مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بارها فرموده اند که تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستند و این فرمایش ایشان درس بزرگی برای آن دسته از افرادی است که تصمیمات و مصوبات ستاد کرونا را زیر پا میگذارند و خود را فراتر از قانون میدانند. وی با تاکید بر اینکه مجبور به محدود کردن بازار هستیم گفت: طی بیست و چهار ساعت آینده محدودیت های جدید بازار و اصناف اعلام خواهد شد. وی ادامه داد:علاوه بر آن تا اطلاع ثانوی کافی شاپ ها و اماکنی که احتمال تجمع در آن وجود دارد باید تعطیل شوند و کلیه رستوران ها و فست فودها تنها بصورت بیرون بر اجازه فعالیت دارند.رئیس شورای اداری شهرستان مرودشت ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان مرودشت در وضعیت نارنجی، در کلیه ادارت و دستگاه های اجرایی، دور کاری با حضور پنجاه درصد کارکنان اعمال میشود. وی اظهار داشت: تمامی باشگاه های ورزشی، مسابقات و رویدادهای فرهنگی و ورزشی تعطیل خواهند بود و اجازه فعالیت ندارند. پیکری با تقدیر از شبکه بهداشت و درمان، ناحیه مقاومت بسیج، مرکز بهداشت و جمعیت هلال احمر شهرستان مرودشت در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مرودشت به جرات یکی از موفق ترین و پیشرو ترین شهرستانهای استان فارس و حتی کشور در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است و وضعیت نسبتا خوب مرودشت، تا حد بسیاری نتیجه اجرای موفق این طرح در شهرستان بوده است./(روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت)

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار