تاریخ انتشار: شنبه 14 فروردین 1400 | 12:31 ب.ظ
افزایش چهار برابری ظرفیت سرمایه گذاری در مرودشت
افزایش چهار برابری ظرفیت سرمایه گذاری در مرودشت مدیرجهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تحقق تعهدات اولویت سرمایه گذاری صنایع تبدیلی تکمیلی در سال ۱۳۹۹ در این شهرستان خبر داد و گفت: با بهره برداری از این طرح ها برای ۷۷ نفر اشتغال زایی شده است. به گزارسلام مرودشت عزیز رحیمی با بیان اینکه تعهد ابلاغی به این مدیریت در سال ۱۳۹۹ تنها یک […]

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تحقق تعهدات اولویت سرمایه گذاری صنایع تبدیلی تکمیلی در سال ۱۳۹۹ در این شهرستان خبر داد و گفت: با بهره برداری از این طرح ها برای ۷۷ نفر اشتغال زایی شده است.

به گزارسلام مرودشت عزیز رحیمی با بیان اینکه تعهد ابلاغی به این مدیریت در سال ۱۳۹۹ تنها یک واحد با ظرفیت ۲۷۰۰ تن بود، اظهار کرد: در سال گذشته علاوه بر افزایش چهار برابری تعهدات ابلاغی که به بهره برداری رسیده اند، ۱۵۷مورد موافقت اصولی، ۹مورد جواز تاسیس و دو مورد جواز بهسازی و نوسازی نیزثبت شده است.

به گفته رحیمی؛ این واحدها جمعا با ظرفیت ده هزار و ۹۵۰ تن  و ۸۴۰۴ تن ماده خام و شامل دو سردخانه، یک واحد شوری ترشی، یک کشتارگاه دام، یک واحد بسته بندی حبوبات و غلات و یک واحد رب گوجه فرنگی است.

وی با بیان اینکه در حال حاظر چهار سردخانه فعال در شهرستان موجود است، خاطر نشان کرد: شهرستان مرودشت قطب تولید انواع محصولات کشاورزی و باغی است و راه اندازی واحد های  بسته بندی سبزی و صیفی و میوه و  ایجاد سردخانه در این شهرستان ضروری به نظر می رسد.

این مقام مسئول تصریح کرد: رشد سرمایه‌گذاری به عنوان مولفه و الزام مهم در تحقق جهش تولید گام بلندی به سوی شکوفایی اقتصادی در این شهرستان است که نیازمند اولویت سنجی، مدیریت و حمایت‌های همه جانبه از جمله اختصاص تسهیلات با نرخ بهره پایین است.

در مرودشت ۹۶ واحد فعال صنایع تبدیلی با مجوز جهاد کشاورزی وجود دارد، و این شهرستان مقام اول تولید و صادرات رب گوجه در استان فارس را داراست./روابط عمومی مدیریت جهاد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار