تاریخ انتشار: یکشنبه 8 فروردین 1400 | 11:42 ق.ظ
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: توقف۴۳ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی مرودشت
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: توقف۴۳ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی مرودشت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از شناسایی و توقف تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی توسط گشت ویژه حفاطت امور اراضی جهاد کشاورزی مرودشت در ایام نوروز خبر داد و گفت : شناسایی و توقف ساخت و ساز های غیر مجاز نسبت به سال گذشته در ایام نوروز افزایش ۳۰ درصدی داشته است.به گزارش […]


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از شناسایی و توقف تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی توسط گشت ویژه حفاطت امور اراضی جهاد کشاورزی مرودشت در ایام نوروز خبر داد و گفت : شناسایی و توقف ساخت و ساز های غیر مجاز نسبت به سال گذشته در ایام نوروز افزایش ۳۰ درصدی داشته است.
به گزارش سلام مرودشت عزیز رحیمی اظهار کرد: این تغییر کاربری ها شامل دیوار کشی، پی کنی و فنس کشی در اراضی کشاورزی بود که در نتیجه گشت زنی کارشناسان اداره امور اراضی شناسایی شده اند.
به گفته رحیمی تغییر کاربری ها شناسایی شده در مناطق سیدان، حومه، درودزن، نقش رستم و کامفیروز بودند که با اخطار کتبی دستور توقف آنان صادر شد.
او با بیان اینکه فعالیت سودجویان تغییر کاربری اراضی در تعطیلات بیشتر می شود، خاطر نشان کرد: گشت ۱۳۱ حفاظت از اراضی کشاورزی تا سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش و برخورد با متصرفان در عرصه‌های کشاورزی هستند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه بر اساس قانون تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است، افزود: با هر گونه دخل تصرف در اراضی کشاورزی که مانع از تولید و یا منجر به کاهش تولید محصولات کشاورزی شود، به شدت برخورد خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی منوط به اخذ مجوز از جهاد کشاورزی است، از عموم مردم و کشاورزان در خواست کرد، قبل از خرید زمین و یا ملک نسبت به استعلام کاربری و مجوزهای قانونی آن در مراجع ذیصلاح اقدام کنند و هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز را به شماره ۱۳۱ اطلاع دهند./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار