تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 اسفند 1399 | 09:51 ق.ظ
صندوق حمایت ازتوسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی مرودشت “گروه کار”نمونه فارس شد
صندوق حمایت ازتوسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی مرودشت “گروه کار”نمونه فارس شد مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان مرودشت گفت: این صندوق در جشنواره امتنان که در نوزدهم اسفند ماه برگزار شد به عنوان گروه کار نمونه بخش کشاورزی فارس انتخاب شد و از این مجموعه تقدیر شد.به گزارش سلام مرودشت مرضیه مکرمی ابراز کرد: طی مراسمی که درسالن شهیدامامی استانداری […]


مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان مرودشت گفت: این صندوق در جشنواره امتنان که در نوزدهم اسفند ماه برگزار شد به عنوان گروه کار نمونه بخش کشاورزی فارس انتخاب شد و از این مجموعه تقدیر شد.
به گزارش سلام مرودشت مرضیه مکرمی ابراز کرد: طی مراسمی که درسالن شهیدامامی استانداری فارس برگزار شد ازنمونه های جامعه کارو کارفرمایی باحضوراستاندار فارس و مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی تجلیل شد.
این جشنواره هرسال با هدف شناسایی جامعه کار وکارفرمایی اثربخش و فعال درحوزه های مختلف برگزارمی شود.
به گفته مکرمی، این صندوق با حضور درجشنواره سال های ۹۷و۹۸ دوسال پیاپی به عنوان گروه کارنمونه از هیئت داوران موفق به دریافت رتبه بالاشده و جزء برترین های استان فارس است.
مکرمی افزود: شهرستان مرودشت با ۴۶ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان بیشترین تعداد عضو از صندوق های اعتبارات خرد در سطح استان را دارا می باشد.
مکرمی با اشاره به اینکه بیش از هزار نفر از بانوان در این صندوق ها کسب درآمد می کنند، تصریح کرد: این صندوق ها از طریق ظرفیت سازی در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی علاوه بر فراهم کردن زمینه های مشارکت بیشتر زنان روستایی و عشایری در توسعه فعالیت های کشاورزی، موجب تقویت سرمایه اجتماعی، افزایش اعتماد به نفس و خودباوری آنها نیز شده است.
به گفته وی؛ صندوق های تحت پوشش صندوق در این شهرستان در زمینه های مختلفی ازقبیل :فرآوری محصولات کشاورزی وباغی، پرورش قارچ خوراکی، کشت زعفران، پرورش داموطیور، زنبور عسل، تولید نشاء گلخانه ای، تولید گیاهان دارویی، دمنوش و میوه خشک فعالیت می کنند./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار