تاریخ انتشار: شنبه 16 اسفند 1399 | 10:04 ق.ظ
درمانگاه دندانپزشکی لبخند افتتاح شد+تصاویر
درمانگاه دندانپزشکی لبخند افتتاح شد+تصاویر درمانگاه دندانپزشکی لبخند با حضور امام جمعه، بخشدار مرکزی، جمعی از مسئولین ،دندانپزشکان و مردم در خیابان امیر آیاد روبه روی مسجد امام حسین (ع) افتتاح شد.

به گزارش سلام مرودشت به نقل از نشریه پارسه شهر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی آقایی امام جمعه مرودشت در آیین افتتاح درمانگاه دندانپزشکی لبخند بیان کرد: امیدوارم به برکت ماه عزیز رجب این مکان را موجب خیر، برکت، صحت، عافیت و خدمت گزاری خالصانه به مردم عزیزمان قرار بدهد و بلا را از مردم ما دور بدارد.
او با تبریک افتتاح این درمانگاه دندانپزشکی ادامه داد: از صمیم دل از مهندس امینا و سرکار خانم با دکتر بادیانت و استقامتشان برای ساخت و افتتاح این مرکز تشکر می‌کنم و از اینکه یک مرکز به مراکز درمانی مرودشت اضافه‌شده است برای مردم خیر است و هرچه زیرساخت‌های بهداشتی بیشتر شود به نفع مردم است هم به لحاظ دسترسی و هم به لحاظ کیفیت متخصص و به فال نیک می‌گیریم و از همه عزیزان تشکر می‌کنیم.
آقایی گفت: به سهم خودم به‌عنوان یک خدمتگزار در این شهرستان صمیمانه قدردانی می‌کنم و از تلاش‌های آنان که قطعاً به نیت خیر و خدمت بوده و خداوند در عوض این کار خیر به مالشان برکت بدهد.
امام‌جمعه مرودشت اظهار کرد: ما از این مجموعه از قبل هم در شهرستان خدمات خوبی را و ارزشمندی را سراغ داریم خصوصاً به جامعه روحانیت و نهادهای حمایتی و ان شالله این مجموعه تخصصی به مردم خدمات بزرگی را بدهد و امیدواریم مشکلات این مجموعه مرتفع شود.
مهندس فرهاد امینا سرمایه‌گذار این پروژه اظهار کرد: این پروژه بهداشتی که امروز هدیه‌ای به زیرساخت‌های بهداشتی شهر مرودشت است با هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال ساخته و امروز به بهره‌برداری می‌رسد.
او بیان کرد: در این پروژه تاکنون ۱۵ نفر به‌طور مستقیم مشغول به کارشده‌اند و امیدواریم در فازهای بعدی پروژه بتوانیم ۱۰ نفر دیگر را نیز به‌کارگیری کنیم.
مهندس امینا خاطر تصریح کرد: امیدواریم که مسیرهای طولانی و دشوار اداری برای سرمایه‌گذاران در مرودشت هموار و تسهیل شود تا سرمایه گذران بتوانند خدمات خوبی را بیش‌ازپیش به مرم ارائه کنند.
دکتر شیما بادیانت مؤسس این درمانگاه دندانپزشکی نیز در آیین افتتاح این درمانگاه دندانپزشکی ابراز کرد: این درمانگاه دارای ۶ یونیت دندانپزشکی است که یک یونیت آن به‌طور اختصاصی ویژه کودکان خواهد بود. «
او ادامه داد: این درمانگاه دارای رادیولوژی دندانپزشکی با امکان مشاهده دیجیتال فوری توسط دندان‌پزشک، اتاق CSR یا مرکز استریل است که به‌صورت مستمر در خدمت همشهریان عزیز خواهد بود.
دکتر بادیانت افزود: در این مرکز تمامی خدمات دندانپزشکی همچون پر کردن، عصب‌کشی، ارتودنسی، لمینت، ایمپلنت و جراحی‌های دندان و لثه انجام می‌شود.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار