تاریخ انتشار: یکشنبه 26 بهمن 1399 | 11:39 ق.ظ
واکسیناسیون رایگان ۲۶۰۰ راس دام در مرودشت
واکسیناسیون رایگان  ۲۶۰۰ راس دام در مرودشت مسئول بسیج مهندسین کشاورزی مرودشت از برگزاری رزمایش خدمت رسانی بسیج مهندسین با موضوع واکسیناسیون رایگان دام سبک و سنگین در عرصه های دامی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت، اکبر محمودی با بیان اینکه در این رزمایش ۱۳۳۲ گاو و گوساله برعلیه بیماری لمپی اسکین و ۱۳۲۸ راس دام سبک بر […]

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی مرودشت از برگزاری رزمایش خدمت رسانی بسیج مهندسین با موضوع واکسیناسیون رایگان دام سبک و سنگین در عرصه های دامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت، اکبر محمودی با بیان اینکه در این رزمایش ۱۳۳۲ گاو و گوساله برعلیه بیماری لمپی اسکین و ۱۳۲۸ راس دام سبک بر علیه آبله واکسینه شدند، اظهار کرد: ۶۴۶ راس دام معاینه بالینی و ۴۶ دامدار نیز مشاوره دامپزشکی و دامپروری دریافت کردند.

 محمودی ضمن تشکرازمعصوم زاده، سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان مرودشت،افزود: کلینیک های سیار دامپزشکی بسیج مهندسین و کارشناسان اداره دامپزشکی در این رزمایش فعال بودند و عملیات واکسیناسیون را انجام دادند.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون دام ها در سه بخش سیدان، درودزن و مرکزی صورت گرفت، خاطر نشان کرد: اکیپ های فعال در طرح طبق برنامه ریزی و نقشه از پیش تعیین شده فعالیت خود را به خوبی انجام داند.

مسئول بسیج مهندسین جهاد کشاورزی  با بیان اینکه اداره دامپزشکی با بسیج مهندسین کشاورزی در راستای پیشبرد اهداف رزمایش همکاری داشتند، افزود: هم افزایی و دسترسی به امنیت غذایی، افزایش بهره وری و جهش تولید در بخش کشاورزی از اهداف بسیج مهندسین و  قرارگاه امنیت غذایی است.

به گفته محمودی، قرار گاه امنیت غذایی و دفتر بسیج مهندسین کشاورزی این شهرستان به منظور اجرای برنامه های جهش تولید و امنیت غذایی با  همکاری همه جانبه بسیج مهندسین، سپاه، بسیج ناحیه مقاومت و جهاد کشاورزی از نیمه مهر ماه رسما گشایش یافته و فعالیت های خود را برای سال زراعی جاری اجرایی می کنند./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار