تاریخ انتشار: شنبه 18 بهمن 1399 | 10:03 ق.ظ
پلمب ۲۵ واحد صنفی متخلف در مرودشت
پلمب ۲۵ واحد صنفی متخلف در مرودشت فرمانده انتظامی مرودشت از پلمب ۲۵ واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات بهداشتی خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت ،سرهنگ فرشید زینلی، بیان کرد: در راستای تامین نظم و امنیت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و بازدید از صنوف در دی ماه توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی به مرحله اجرا گذاشته شد.
او افزود: در این طرح از ۷۸۰ واحد صنفی بازدید که در نتیجه ۲۵ واحد متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات بهداشتی شناسایی و با دستور مقام قضائی پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.
فرمانده انتظامی “مرودشت” اظهار داشت: برای ۶۱  واحد صنفی اخطاریه صادر و به ۱۸۲ واحد نیز تذکر داده شد که در صورت عدم رعایت موازین و مقررات مربوطه با آنان برابر قانون برخورد خواهد شد.
سرهنگ “زینلی” با تقدیر از همکاری و همراهی اتاق اصناف شهرستان و مسئولان اتحادیه‌های صنوف مختلف با پلیس، گفت: برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از صنوف به صورت مداوم ادامه داشته و در این راستا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./پلیس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار