تاریخ انتشار: پنجشنبه 16 بهمن 1399 | 12:42 ب.ظ
جشن تکلیف فرزندان خانواده جهاد کشاورزی مرودشت برگزار شد
جشن تکلیف فرزندان خانواده جهاد کشاورزی مرودشت برگزار شد مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و امام جمعه موقت مرودشت گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س ) جشن تکلیف پنج نفر از فرزندان خانواده جهاد کشاورزی مرودشت برگزار شد.به گزارش سلام مرودشت، ابراهیم کلانتری در این مراسم با تبریک سن تکلیف این فرزندان افزود: عزیزانی […]


مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و امام جمعه موقت مرودشت گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س ) جشن تکلیف پنج نفر از فرزندان خانواده جهاد کشاورزی مرودشت برگزار شد.
به گزارش سلام مرودشت، ابراهیم کلانتری در این مراسم با تبریک سن تکلیف این فرزندان افزود: عزیزانی که به سن تکلیف می رسند وظایف دیگری چون احترام به پدر و مادر نزدیکان و سایر افراد جامعه دارند و باید دستورات دین اسلام را سرلوحه کار خویش قرار دهند.
کلانتری افزود: دختران و پسران عزیز باید دنباله رو حضرت فاطمه زهرا ( س) و حضرت علی (ع) باشند و ائمه را الگوی خویش قرار دهند.
وی با تاکید به اقامه نماز اول وقت با بیان آیات سوره کوثر، نماز را از ارکان انسان سازی برشمرد و تصریح کرد: اگر نماز انسان قبول شود سایر اعمال هم پذیرفته خواهد شد.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی مرودشت با اشاره به جایگاه و منزلت مقام مادر از حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان سید النساالعالمین و سرور زنان عالم نام برد و از این بانوی بزرگوار به عنوان الگوی واقعی تقوا و پرهیزگاری و اسوه دفاع از حقانیت یاد کرد.
امام جمعه موقت مرودشت ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را وظیفه همگانی دانست و خاطر نشان کرد: گرامیداشت ایام دهه فجر پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی است.روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار