تاریخ انتشار: دوشنبه 6 بهمن 1399 | 09:27 ق.ظ
کشف گنج یاب و ردیاب۱۰ میلیاردی قاچاق در مرودشت
کشف گنج یاب و ردیاب۱۰ میلیاردی قاچاق در مرودشت فرمانده انتظامی “مرودشت” از کشف ۲ دستگاه گنج یاب و یک دستگاه ردیاب به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت ، سرهنگ فرشید زینلی ، بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی “ابرج” مرودشت از یک فقره حفاری غیر مجاز در یکی از روستاهای سطح حوزه استحفاظی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی خاطر نشان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در این خصوص ۵ نفر که در حال حفاری بودند را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.
فرمانده انتظامی “مرودشت” با بیان اینکه در بازرسی از محل حفاری، ۳ دستگاه گنج یاب و ردیاب قاچاق کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
سرهنگ “زینلی” با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل به مراجع قضائی، افزود: برخورد قاطع با سوداگران میراث فرهنگی در دستور کار انتظامی این شهرستان است و از شهروندان تقاضا می‌کنیم در صورت اطلاع از فعالیت های این دسته از افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./پلیس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار