تاریخ انتشار: دوشنبه 6 بهمن 1399 | 08:03 ق.ظ
اجرای شبکه های جمع آوری فاضلاب شهرستان مرودشت تامین مالی می شود
اجرای شبکه های جمع آوری فاضلاب شهرستان مرودشت تامین مالی می شود مدیر شبکه جمع آوری فاضلاب شهرستان مرودشت از تامین مالی برای اجرای شبکه های فاضلاب در شهرستان مرودشت خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت ، آرش عسکری اظهار کرد : با توجه به پیگیری های صورت پذیرفته  مدیر امور آبفا مرودشت جلسه ای با حضور مدیران بخش توسعه و سرمایه گذاری فاضلاب شرکت آبفا استان فارس با حضور شرکت مهندسین مشاور ثامن برای اجرای شبکه های جمع آوری فاضلاب قسمتی از شهرستان مرودشت در دفتر مدیریت آبفا مرودشت برگزار شد .

او ادامه داد : باتوجه به اینکه شرکت آبفا استان فارس در نظر دارد اجرای بخشی از شبکه فاضلاب مناطق در حال توسعه شهرستان را از جمله زمین های خورشیدی در بخش شمال غربی ، زمین های شهرک سلامت و شهرک بسیجیان در قسمت شرقی را از طریق فاینانس داخلی را اجرا کند.

عسکری بیان کرد : به دلیل استفاده از ظرفیت های موجود در این مناطق و دارا بودن شرایط خاص از جمله تراکم و انبوه سازی و تقاضای هیات مدیره شهرک های یادشده و نیاز مبرم به شبکه فاضلاب برای حفظ سلامت ساکنین و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی این جلسه تشکیل و مقرر شد در جلسات بعدی با حضور نمایندگان و هیات مدیره زمین هاییاد شده در خصوص نحوه شروع به کار اجرای شبکه های فاضلاب و مشارکت ساکنین اقدام مقتضی صورت پذیرد .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار