تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 بهمن 1399 | 08:50 ق.ظ
دیدار فرمانده انتظامی مرودشت با رئیس اداره صنعت معدن و تجارت
دیدار فرمانده انتظامی مرودشت با رئیس اداره صنعت معدن و تجارت فرمانده انتظامی “مرودشت” با رئیس اداره صنعت، معدن، تجارت این شهرستان دیدار کرد. به گزارش سلام مرودشت، سرهنگ “فرشید زینلی” به اتفاق هیئت همراه با حضور در دفتر رئیس اداره صمت شهرستان دیدار و انتصاب وی را تبریک گفت. وی بخش صنعت، معدن، تجارت که یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی و بزرگترین بخش مولد (در […]

فرمانده انتظامی “مرودشت” با رئیس اداره صنعت، معدن، تجارت این شهرستان دیدار کرد.
به گزارش سلام مرودشت، سرهنگ “فرشید زینلی” به اتفاق هیئت همراه با حضور در دفتر رئیس اداره صمت شهرستان دیدار و انتصاب وی را تبریک گفت.
وی بخش صنعت، معدن، تجارت که یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی و بزرگترین بخش مولد (در کنار بخش کشاورزی) کشور به شمار می‌رود را مجموعه‌ای حساس و کمک کننده به وضعیت معیشتی مردم دانست.
فرمانده انتظامی “مرودشت” تصریح کرد: اداره صنعت می‌تواند با ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی همراه با نظارت، در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه موثر باشد.
در ادامه آقای “محمد پرویزی” رئیس اداره صنعت، معدن، تجارت ضمن خوش‌آمد گویی و تقدیر از اقدامات شایسته و رویکرد تعاملی فرمانده انتظامی، وجود نظم و امنیت پایدار در سطح شهرستان را مرهون زحمات، ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی سبزپوشان عرصه نظم و امنیت دانست./پلیس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار