تاریخ انتشار: دوشنبه 1 دی 1399 | 13:39 ب.ظ
توزیع بسته‌های غذایی بین کودکان و مادران باردار نیازمند در مرودشت
توزیع بسته‌های غذایی بین کودکان و مادران باردار نیازمند در مرودشت رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت از توزیع بیش از۱۳۰۰  بسته مواد غذایی بین کودکان و مادران باردار نیازمند از ابتدای شیوع کرونا تا کنون خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت، دکترمجید اکبرزاده گفت: در راستای برنامه حمایتی تغذیه‌ای به‌منظور حمایت از مادران باردار و کودکان ، از ابتدای امسال تا کنون بیش ازهزار و سیصد سبد کالا با همکاری خیرین در مرودشت توزیع شد.

او هدف از این برنامه را ارتقای سطح سلامت تغذیه‌ای زنان باردار عنوان کرد و افزود: غذایی که در دوران بارداری مصرف می‌شود نیازهای تغذیه‌ای مادر و همچنین رشد جنین را تأمین می‌کند ولی متأسفانه محرومیت‌های اقتصادی و درآمد پایین در برخی موارد  به کاهش توان خرید مواد غذایی مناسب و با ارزش می‌شود.

دکتر اکبرزاده اظهار کرد:  جامعه هدف در این طرح، مادران بارداری هستند که توسط مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت شناسایی و برای دریافت سبد کالا به مرکز بهداشت این شهرستان معرفی می‌شوند.

این مقام مسوول یادآور شد:  خیرین و شهروندان گرامی می توانند جهت شرکت در این امر خداپسندانه کمک های خود را به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۲۳۹۵۹ به نام مجمع خیرین تامین سلامت شهرستان مرودشت واریز کنند. /روابط عمومی شبکه بهداشت، درمان و آموزش شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار