تاریخ انتشار: دوشنبه 24 آذر 1399 | 11:07 ق.ظ
دیدار اهالی فرهنگ و هنر با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت
دیدار اهالی فرهنگ و هنر با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت به گزارش سلام مرودشت، عبدالصمد سلیمانی رئیس این اداره به همراه کارکنان و جمعی از مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری با سرهنگ امید نصیبی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرودشت دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار سلیمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاتد اسلامی ضمن خیر مقدم و تبریک انتصاب سرهنگ امید نصیبی […]

به گزارش سلام مرودشت، عبدالصمد سلیمانی رئیس این اداره به همراه کارکنان و جمعی از مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری با سرهنگ امید نصیبی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرودشت دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سلیمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاتد اسلامی ضمن خیر مقدم و تبریک انتصاب سرهنگ امید نصیبی و تشکر از خدمات سرهنگ هاشم جمالی فرمانده قبلی ناحیه مقاومت بسیج ، از جایگاه سپاه بعنوان یک جایگاه رفیع در حفظ و پاسداری از ارزشها و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: هنرمندان هرجامعه میراث داران ارزشها و هویت های آن جامعه هستند که آنها را در غالب هنر به زیبایی نقش می زند.

وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری هنر زبانی است رسا ، نافذ و مانا که تاثی ر گذاری آ ن در جامعه برکسی پوشیده نیست و لازم است در برنامه ریزی اجتماعی به این مهم توجه گردد تا در دسترسی به اهداف عالیه موفق تر عمل نماییم.

ایشان افزود : در دنیای امروزی و پیچیدگی های آن با استفاده از ویژگی های هنر می تواند در حفظ ارزشها ، تبادل فرهنگی و معرف فرهنگ ناب ایرانی اسلامی باشد.

در ادامه امید نصیبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع هنرمندان گفت : هنرمند به تعبیری انسان ساز و تعالی بخش و تاریخ ساز یک جامعه می باشد .

نصیبی افزود : هنر از لطافت خاصی برخوردار است و ب ه واسته همین لطافت توانسته است در حوزه های مختلف تاثرگذار باشد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بر ارتباط دوسویه بین سپاه و فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد و گفت: ناحیه مقاومت بسیج با تمام ظرفیت های موجود خود این آمادگی را دارد تا با مشارکت با اصحاب فرهنگ و هنر در انجام فعالیت های هنری متناسب با ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و در فرهنگ سازی نقش بسزایی ایفا نماید.

در ادامه جلسه مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری ضمن تبریک انتصاب سرهنگ نصیبی به فرما ن دهی ناحیه مقاومت بسیج مرودشت دیدگاهها و نظرات خود را در خصوص رشته های هنری و تاث ی رگزاری آن در فرهنگ جامعه بیان داشته و خواستار گسترش روابط واحد فرهنگی سپاه با انجمن های فرهنگی و هنری شدند .

سرهنگ علیرضا زارع جانشین ،سرهنگ رضا زراعت پیشه مسئول بازرسی، سرگرد محمد جواد سجادیان معاونت فرهنگی و هنری ، سرگرد علی قانع مسئول واحد عملیات فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مرودشت در این جلسه حضور داشتند ./روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار