تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 آذر 1399 | 11:34 ق.ظ
اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با کرونا در مرودشت
اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با کرونا در مرودشت ستاد کرونا شهرستان مرودشت تشکیل جلسه داد.

به گزارش سلام مرودشت، جلسه ستاد کرونا شهرستان به ریاست فرماندار ویژه مرودشت برگزار شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت با بیان اینکه همکاری و همراهی اصناف و بازار با ستاد کرونا و به ویژه محدودیت های کرونایی ده روز گذشته مثال زدنی و در سطح کشور بی‌نظیر بوده است گفت: کاهش آمار مبتلایان و فوت شدگان بر اثر کرونا، جز با اهتمام و همکاری اتاق اصناف امکان پذیر نبود .

او با تاکید بر اینکه تاکسی های درون و برون شهری نباید بیش از سه مسافر سوار کنند از سازمان تاکسیرانی خواست با متخلفان برخورد کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: طی چند روز گذشته شاهد تجمعات بسیار زیاد مردم در اطراف مجموعه جهانی تخت جمشید بودیم که به همین دلیل از روز گذشته جاده منتهی به تخت جمشید مسدود شد .

یکری با اشاره به آغاز اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان مرودشت گفت: این طرح با هدف پیشگیری از کرونا و به صورت محله محور اجرا خواهد شد.

فرمانده قرارگاه طرح شهید قاسم سلیمانی در شهرستان مرودشت اظهار داشت: این طرح بر اساس توافقنامه وزارت بهداشت و درمان و سازمان بسیج مستضعفین در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تشکیل شده است.

پیکری بیان کرد: تمامی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و سازمانهای شهرستان وظیفه دارند همکاری لازم را با قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی داشته باشند ./روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار