تاریخ انتشار: شنبه 24 آبان 1399 | 11:10 ق.ظ
خواهر ۴٢ ساله و برادر ٣۶ ساله مرودشتی بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند
خواهر ۴٢ ساله و برادر ٣۶ ساله مرودشتی بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند حضور در جمع‌ مهمانی خانوادگی، دورهمی و شرکت در تجمعات مجالس ترحیم و عروسی علت اصلی ابتلای افراد به بیماری کرونا در شهرستان‌ مرودشت است. به گزارش سلام مرودشت ، رییس این شبکه با اشاره به این مهم که برای مبارزه با کرونا به همکاری تک تک مردم نیاز است گفت:هر فرد باید خود را […]

حضور در جمع‌ مهمانی خانوادگی، دورهمی و شرکت در تجمعات مجالس ترحیم و عروسی علت اصلی ابتلای افراد به بیماری کرونا در شهرستان‌ مرودشت است.

به گزارش سلام مرودشت ، رییس این شبکه با اشاره به این مهم که برای مبارزه با کرونا به همکاری تک تک مردم نیاز است گفت:هر فرد باید خود را ملزم به زدن ماسک کند و به خانواده و اطرافیان‌ خود نیز استفاده از ماسک و عدم خروج غیر ضروری از منزل را توصیه نماید تا با مشارکت عمومی این بیماری مهلک کنترل شود.

دکتر ”مجید اکبرزاده“ به موارد متعدد بستری گروهی اعضای خانواده‌ها اشاره کرد و اظهارکرد: کرونا اکنون کوچک و بزرگ یا پیر و جوان نمی‌شناسد، بنابراین همه شهروندان باید ضمن رعایت دقیق نکات بهداشتی از حضور در جمع های خانوادگی و دور همی ها جدا خود داری کنند.

او یادآور شد: راه‌های انتقال ویروس کرونا ساده است و کافی است چند دستورالعمل ساده مانند در خانه ماندن،زدن ماسک، رعایت فاصله‌ اجتماعی و شرکت نکردن در دورهمی و مهمانی خانوادگی رعایت شود./روابط عمومی شبکه بهداشت درمان و آموزش شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار