تاریخ انتشار: شنبه 24 آبان 1399 | 10:20 ق.ظ
دیدار و گفتگوی روسای اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه های عمومی شهرستان مرودشت
دیدار و گفتگوی روسای اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه های عمومی شهرستان مرودشت به گزارش سلام مرودشت؛ روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتا بخانه های عمومی شهرستان با هدف گسترش روابط بیشتر بین دو اداره دیدار و گفتگو کردند. در این نشست عبدالصمد سلیمانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه کتابخانه های عمومی دارای اداره ی مستقل در امور کتابخانه های […]

به گزارش سلام مرودشت؛ روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتا بخانه های عمومی شهرستان با هدف گسترش روابط بیشتر بین دو اداره دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست عبدالصمد سلیمانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه کتابخانه های عمومی دارای اداره ی مستقل در امور کتابخانه های عمومی می باشند بیان کرد: استقلال کتابخانه های عمومی به منزله قطع ارتباط وجدا شدن از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نبوده است بلکه جهت نیل به اهداف و سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی بوده و همواره گسترش روابط بین این دو اداره ی هم خانواده ، موجب هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت های موجود می گردد.

دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بیان کرد : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در انجام وظایف محوله و برنامه مه های فرهنگی و هنری خود تلاش می کند چتر حوزه فعالیت خود را با ایجاد ارتباط بین دستگاههای اجرایی ، موسسات ، نهادی های دولتی و غیر دولتی و انجمن ها به ویژه دستگاههای فرهنگی و هنری گسترده تر کند.

سلیمانی در ادامه افزود: کتابخانه های عمومی به عنوان یکی از مهمترین مراکز فرهنگی در جامعه شهری و رو ستایی دارای ظرفیت های قابل توجهی است که با برنامه ریزی های مشترک و خلاقانه می توان خدمات فرهنگی هنری مکمل و جذابی را ارایه کرد.

در این نشست محمد جواد گرانمایه رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستا ن مرودشت گفت : کتابخانه ها از دیرباز در کنار فعالیت های تخصصی حوزه کتاب به فعالیت های فرهنگی و هنری توجه داشته است.

وی افزود: کتابخانه های عمومی پس از مستقل شدن علاوه بر خدمات تخصصی حوزه کتاب به دیگر برنامه های فرهنگی نگاه ویژه داشته است تا کتابخانه های عمومی به محیط های جذاب و با نشاط فرهنگی تبدیل شوند و در این امر با اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی تعامل و مشارکت های خوبی داشته ایم و که با گسترش روابط بیشتر شاهد رویداد های فرهنگی و هنری خوبی در شهر ستان خواهیم بود.

در این نشست کارکنان کتابخانه عمومی با ارائه پیشنهاد و راه کار در جهت گسترش فعالیت های بین دو مجموعه مطالبی مطرح کردند و در پایان از بخش های مختلف کتابخانه پردیس بازدید به عمل آمد./روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار