تاریخ انتشار: یکشنبه 11 آبان 1399 | 14:18 ب.ظ
کشت شتوی در مرودشت با اولویت کشت بر روی پشته های بلند
کشت شتوی در مرودشت با اولویت کشت بر روی پشته های بلند رئیس اداره امور فن آوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی فارس از ابلاغ دو هزارهکتار کشت بر روی پشته های بلند به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت در حوزه ی زراعت های زمستانه در این شهرستان خبرداد.به گزارش سلام مرودشت، علیرضا پرویزی در کمیته شتوی این شهرستان با اشاره به اینکه شهرستان مرودشت قطب تولید […]


رئیس اداره امور فن آوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی فارس از ابلاغ دو هزارهکتار کشت بر روی پشته های بلند به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت در حوزه ی زراعت های زمستانه در این شهرستان خبرداد.
به گزارش سلام مرودشت، علیرضا پرویزی در کمیته شتوی این شهرستان با اشاره به اینکه شهرستان مرودشت قطب تولید گندم استان است، تصریح کرد: انتظار می رود با توجه به زود پذیری کشاورزان سطح زیادی به کشت بر روی پشته اختصاص یابد.
وی با اشاره به اینکه هفت دستگاه کشت برروی پشته برای شهرستان مرودشت در نظر گرفته شده است، افزود: با توجه به اینکه کشت گندم به زودی در این منطقه آغاز می شود درصورت نیاز به تعداد بیشتری از این دستگاه با اطلاع رسانی به موقع فراهم خواهد شد.
پرویزی با بیان اینکه مرودشت در جذب اعتبارات مکانیزاسیون و تامین کمباین و سایر ادوات کمک بزرگی به استان می کند، اظهار کرد: این شهرستان با جذب ۲۸.۸اعتبارات مکانیزاسیون کل استان؛ مقام اول را در این زمینه دارا است.
این مقام مسئول از شهرستان مرودشت به دلیل دارا بودن کشاورزان پیشرو به عنوان جایگاه مناسبی برای اجرای طرح های ملی از جمله گندم بنیان یاد و خاطر نشان کرد: انتظار می رود طرح گندم بنیان از پلاتفرم اصلی خارج و نتایج طرح به سایر مزارع تعمیم داده شود.
رئیس اداره فن آوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ضمن تشکر از تلاش های مسئولین پهنه ها از همه کسانی که در جهت تحقق اهداف مکانیزاسیون در این شهرستان تلاش می کنند قدردانی کرد./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار