تاریخ انتشار: یکشنبه 11 آبان 1399 | 14:08 ب.ظ
ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در بانک های شهرستان مرودشت
ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در بانک های شهرستان مرودشت اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان مرودشت در راستای اقدامات و فعالیت های پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ از بانک های این شهرستان بازدید کردند. به گزارش سلام مرودشت فرماندار و رییس ستاد مدیریت کرونا مرودشت در این بازدید با تاکید به رعایت پروتکل های بهداشتی و نکات پیشگیرانه برای بیماری کرونا گفت: شهرستان مرودشت […]

اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان مرودشت در راستای اقدامات و فعالیت های پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ از بانک های این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش سلام مرودشت فرماندار و رییس ستاد مدیریت کرونا مرودشت در این بازدید با تاکید به رعایت پروتکل های بهداشتی و نکات پیشگیرانه برای بیماری کرونا گفت: شهرستان مرودشت که این روزها اضطراری ترین شرایط خود را طی می کند، نیازمند مسئولیت پذیری مسئولین و کمک مردم است.

مهندس ”رهام پیکری“ افزود: با توجه به اینکه پروتکل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا در بانک‌ها به نحو مطلوب رعایت نمی‌شود مقرر شد پس از این بازدید جلسه ای در خصوص عدم رعایت اصول و نکات بهداشتی مقابله با بیماری کرونا با حضور روسای بانک های شهرستان برگزار و اقدامات قانونی لازم برای جلوگیری از انتشار هر چه بیشتر ویروس کرونا در این مراکز اجرا می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت با تاکید بر ضرورت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌ها به عنوان یکی از کانون‌های انتشار ویروس کووید ۱۹ گفت: همکاری بانک‌ها در این موقعیت زمانی که وضعیت شهرستان از نظر بیماری کرونا قرمز است در جلوگیری از شیوع این بیماری بسیار مهم است.

دکتر ”مجید اکبرزاده“ یاد آور شد: به کارگیری نگهبان در ورودی بانک‌ها برای کنترل ورود و خروج ارباب رجوع با رعایت فاصله گذاری برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در داخل بانک‌ها یکی از اقدامات خوبی است که همه بانک‌ها باید آن را اجرایی کنند./روابط عمومی شبکه بهداشت درمان و آموزش

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار