تاریخ انتشار: یکشنبه 11 آبان 1399 | 14:05 ب.ظ
معرفی داماد و پدر عروس به مراجع قضایی
معرفی داماد و پدر عروس به مراجع قضایی داماد مرودشتی که بر خلاف مصوبات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری هر گونه تجمع، اقدام به برگزاری جشن عروسی کرده بود به مراجع قضایی معرفی شد. به گزارش ، سلام مرودشت، رئیس این شبکه با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در مرودشت و ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی اظهار کرد: طبق […]

داماد مرودشتی که بر خلاف مصوبات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری هر گونه تجمع، اقدام به برگزاری جشن عروسی کرده بود به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش ، سلام مرودشت، رئیس این شبکه با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در مرودشت و ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی اظهار کرد: طبق گزارشات مردمی با سامانه ۱۹۰ مبنی بر برگزاری یک مورد عروسی در شهر مرودشت، داماد و پدر عروس به اتهام تهدید علیه سلامت عمومی جامعه به مراجع قضایی معرفی شدند.

دکتر ”مجید اکبرزاده“ افزود : این شهروند مرودشتی برای برگزاری مراسم عروسی خود ضمن دعوت از ۳۰۰ مهمان، اقدام به توزیع غذا در بین آنان کرده بود و با توجه به این که این شهرستان به لحاظ شمار مبتلایان به بیماری کرونا در وضعیت قرمز است این امر تهدیدی جدی برای سلامت است.

او ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در این شهرستان، برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم که باعث ایجاد تجمع و به خطر افتادن سلامت مردم شود تا اطلاع بعدی ممنوع و تعطیل است و با متخلفان برخورد قضایی خواهد شد ./روابط عمومی شبکه بهداشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار