تاریخ انتشار: جمعه 9 آبان 1399 | 21:22 ب.ظ
تعطیلی کامل کسبه،بازار و مشاغل در موج سوم شیوع کرونا در مرودشت از دهم آبان ماه
تعطیلی کامل کسبه،بازار و مشاغل در موج سوم شیوع کرونا در مرودشت از دهم آبان ماه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت:با مرگ بیش از ۱۰۰ شهروند مرودشتی و ابتلای بیش از ۲۲۱۰  نفر به بیماری کشنده کرونا در شهرستان، از فردا شنبه (دهم آبانماه ۹۹) وضعیت شهرستان را وضعیت قرمزِ بحرانی اعلام می کنم و با تصمیم مشترک شورای تامین، ستاد مقابله با بیماری کرونا و اتاق اصناف، […]


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت:با مرگ بیش از ۱۰۰ شهروند مرودشتی و ابتلای بیش از ۲۲۱۰  نفر به بیماری کشنده کرونا در شهرستان، از فردا شنبه (دهم آبانماه ۹۹) وضعیت شهرستان را وضعیت قرمزِ بحرانی اعلام می کنم و با تصمیم مشترک شورای تامین، ستاد مقابله با بیماری کرونا و اتاق اصناف، شهرستان مرودشت را به صورت کامل در قرنطینه خواهیم برد.

به گزارش سلام مرودشت رهام‌پیکری افزود: آخرین آمار مبتلایان و فوت شدگان به بیماری کرونا خبر از واقعیت هولناکی با عنوان وضعیت قرمز در مرودشت می دهد، وضعیتی که شاید با بی دقتی مردم و کندی مسئولین در تصمیم گیری ها ایجاد شد. اما به هر حال مسئله قابل توجه این است که مرودشت از فردا به صورت کامل در قرنطینه قرار دارد.

تعطیلی بازار و مشاغلی که رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا شهرستان که با جدیت از آن یاد میکند و میگوید: با کمک مردم و مسئولین آن را اجرایی میکنیم.

فرماندار ویژه شهرستان عنوان کرد: بحران کرونا امروز در کشور به ویژه در مرودشت به وضعیت قرمز رسیده است و ما به هیچ عنوان اجازه نمیدهیم به دلیل عدم رعایت عده ای خاص سلامت مردم شهرستان مرودشت با خطر جدی روبرو شود.
رئیس شورای تأمین شهرستان مرودشت همچنین گفت: اجازه نمیدهیم ناقلین بیماری به شهرستان وارد شوند و امیدواریم مردم فهیم شهرستان نیز در این زمینه برای خروج از وضعیت قرمز با ما همراهی کنند.
، فرماندار شهرستان با اشاره به تعطیلی اصناف و مشاغل غیر ضروری گفت: از فردا(۱۰ آبانماه) تمامی اصناف و مشاغل غیر ضروری همانند فروردین ماه ۹۹ تعطیل خواهند بود و به جز داروخانه ها،نانوایی ها و سوپرمارکتها هیچ صنفی از صنوف و مشاغل، حق هیچگونه فعالیت و خدماتی را به هیچ عنوان نخواهند داشت و در صورت مشاهد با متخلفان بصورت قهری برخوردی جدی خواهیم کرد و عامران و متخلفان به دادستانی معرفی خواهند شد.

رهام‌پیکری در خصوص اعلام‌تعطیلی ادارات نیز گفت: اداراتی که به تشخیص شورای تأمین و ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ضروری تشخصی داده می شوند نیز با ظرفیت معین فعالیت کرده و مابقی کارمندان در دورکاری و مرخصی خواهند بود.
مقام عالی دستگاه اجرایی دولت در شهرستان همچنین خاطرنشان کرد:تمامی بازارها در همه بخش های پنجگانه، از جمله:بازارهای محلی، بازارهای سنتی و بازارچه ها تعطیل خواهند بود و نظارت پیگیری بر حُسن اجرای کامل مقررات بر عهده بخش داران خواهد بود.
وی همچنین گفت: در این مدت اصنافی که به ارائه کالاهای ضروری نظیر مواد غذایی، پروتئینی و بهداشتی می پردازند اجازه فعالیت خواهند داشت.
پیکری در پایان گفت: سلامت مردم مهم ترین اولویت و خط قرمز ما در شرایط کنونی است و اگرچه تعطیلی اصناف مشکلاتی برای کسبه ایجاد میکند اما امیدواریم با تعامل و همراهی که بین مردم ایجاد شده است بتوانیم بخشی از این مشکلات را کاهش دهیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار