تاریخ انتشار: یکشنبه 20 مهر 1399 | 10:13 ق.ظ
با حمایت های نماینده شهرستان مرودشت ، ارسنجان وپاسارگاد
تیم استوک مرودشت با نام تخت جمشید مرودشت ماندنی شد
تیم استوک مرودشت با نام تخت جمشید مرودشت ماندنی شد با حمایت نماینده مردم شهرستانهای مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی، تیم فوتبال استوک با عنوان تخت جمشید مرودشت راهی مسابقات دسته سوم کشور می شود.

سلام مرودشت : پس از انتقاد ها برای واگذاری تیم فوتبال استوک مرودشت و درج یادداشت ” لطفا نشاطی که حق مردم مرودشت و جامعه ورزش این شهرستان است را نفروشید!!!” که پس از قهرمانی در لیگ برتر استان فارس جواز حضوردر مسابقات لیگ ۳ را به دست آورده بود ، سرانجام این تیم با حمایت های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در مرودشت و با نام “تخت جمشید مرودشت”برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرد .

به گزارش سلام مرودشت،پس از قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر استان فارس امروز با حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  تیم فوتبال تخت جمشید(استوک سابق) آمادگی خود را برای حضور در لیگ دسته سوم کشور به هیات فوتبال استان فارس اعلام کرد .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با تشکر از پیگیری های نماینده مردم مروشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد :  جوانان شهرستان مرودشت از پتانسیل بالایی در عرصه فوتبال  برخوردار هستند و با شرکت در مسابقات کشوری و بازی در مقابل تیم های دیگر از سراسر کشور محک جدی خواهند خورد و می توانند استعدادهای فوتبال این منطقه را به نمایش بگذارند و حرفهای زیادی برای گفتن دارند.

مصطفی کشاورز افزود : تلاش های محمد حسین‌ عسکری مشاور نماینده شهرستان نیز در این میان برای حمایت از ورزش و به خصوص فوتبال ستودنی است.

او با اشاره به اینکه  حالا شاهد شکوفایی مجدد تیمهای ورزشی متعدد در رشته های مختلف در مسابقات کشوری و برون مرزی خواهیم بود بیان کرد : امیدوارم تیم فوتبال تخت جمشید سکوی پرتابی برای فوتبالیست های این منطقه باشد و به زودی شاهد حضور مرودشت در لیگ های بالاتر باشیم .

رئیس اداره ورزش  و جوانان شهرستان مرودشت تصریح کرد : ورزش مرودشت و ورزشکاران ارزنده این منطقه استعدادهای نابی هستند که هر شهر و استانی آرزوی داشتن یکی از این قهرمانان و پهلوانان و تیمها را دارد ومسئولین باید قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان باشند. امروز تلاقی ورزش مرودشت با تخت جمشید بایستی نام بلندآوازه مرودشت و تخت جمشید را در اذهان عمومی زنده کند و از طرفی معرف قهرمانان جهانی و تیم های خوب ما باشد و برای رسیدن به این هدف مهم حمایت های نماینده شهرستان و دیگر مسئولین را شاهد خواهیم بود./روابط عمومی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار