تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 مهر 1399 | 11:33 ق.ظ
بالغ بر ۲۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی مرودشت رفع تداخل شد
بالغ بر ۲۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی مرودشت رفع تداخل شد سرپرست اداره امور اراضی مرودشت گفت: پلاک جشنیان در شهرستان مرودشت از بخش ۶ فارس شامل یک هزار و ۳۱ هکتار مستثنیات و ۲۰۴ هکتار منابع ملی به عنوان دومین پلاک این شهرستان در کمسیون رفع تداخلات رای نهایی گرفت و رفع تداخل شد. به گزارش سلام مرودشت، علیرضا رنجبر افزود: پلاک ۶۷و ۷۰ مشهور […]

سرپرست اداره امور اراضی مرودشت گفت: پلاک جشنیان در شهرستان مرودشت از بخش ۶ فارس شامل یک هزار و ۳۱ هکتار مستثنیات و ۲۰۴ هکتار منابع ملی به عنوان دومین پلاک این شهرستان در کمسیون رفع تداخلات رای نهایی گرفت و رفع تداخل شد.
به گزارش سلام مرودشت، علیرضا رنجبر افزود: پلاک ۶۷و ۷۰ مشهور به جشنیان در بخش ۶ فارس دهستان رامجرد از توابع شهرستان مرودشت قرار دارد.
به گفته رنجبر؛ پلاک دو راه ابراهیم آباد با مساحتی بالغ بر ۸۰۰ هکتار از این دهستان نیز قبلا در کمسیون رفع قوانین موازی رأی نهایی گرفته و رفع تداخل شده است و جمع مساحت کل رفع تداخل به بی از دو هزار هکتار رسیده است.
وی تصریح کرد: رفع قوانین موازی در پلاکهای گلمیان، میمون آباد و رفیع آباد، بنی یکه، مراگلو، چمنی، بورکی، نصرآباد، میان قلعه و آونجان در بخش رامجرد نیز در دستور کار است.
رنجبر با بیان اینکه با اجرای این طرح ثبت مالکیت دولت در عرصه‌های منابع ملی واسناد مالکیت زراعی برای کشاورزان و تولیدکنندگان صادر خواهد شد، خاطر نشان کرد: هدف اصلی از اجرای طرح رفع تداخلات را برطرف سازی موانع تولید در بخش کشاورزی در عین حال حفظ و حراست اراضی ملی و منابع طبیعی و در نهایت رفع مشکلات بهره برداران عنوان کرد. /روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی
سرپرست اداره امور اراضی شهرستان مرودشت، با بیان اینکه در شهرستان مرودشت ۲۶۱ پلاک ثبتی وجود دارد، افزود: تعیین تکلیف اراضی اختلافی بین کشاورزان و منابع طبیعی از اولویت های مهم دولت است.
فعالیت اجرایی کمیسیون رفع تداخلات اراضی ناشی از اجرای مقررات موازی در اجرای ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید و همچنین مواد مصوب قانون برنامه ششم توسعه از سال ۹۴ در وزارت جهاد کشاورزی آغاز شده و با جدیت در حال پیگیری است.
در مرودشت ۱۴۰ هزار هکتار عرصه کشاورزی، ۱۲۰ هزار هکتار مرتع و ۸۰ هزار هکتار جنگل وجود دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار