تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 شهریور 1399 | 08:45 ق.ظ
با هدف ارزیابی عملکرد و چگونگی ارائه خدمات دارویی به مردم: بازرسی از داروخانه های مرودشت تشدید می شود
با هدف ارزیابی عملکرد و چگونگی ارائه خدمات دارویی به مردم: بازرسی از داروخانه های مرودشت تشدید می شود مردم از مصرف خودسرانه دارو پرهیز کنند رئیس شبکه بهداشتی،درمانی و آموزشی شهرستان‌مرودشت از تشدید بازرسی های گسترده از مراکز عرضه دارو در سطح شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت، مجید اکبرزاده، هدف از اجرای بازرسی های گسترده از دراروخانه های شهرستان مرودشت را ارزیابی دقیق از عملکرد و چگونگی ارائه خدمات دارویی به […]

مردم از مصرف خودسرانه دارو پرهیز کنند

رئیس شبکه بهداشتی،درمانی و آموزشی شهرستان‌مرودشت از تشدید بازرسی های گسترده از مراکز عرضه دارو در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت، مجید اکبرزاده، هدف از اجرای بازرسی های گسترده از دراروخانه های شهرستان مرودشت را ارزیابی دقیق از عملکرد و چگونگی ارائه خدمات دارویی به مردم در ایام پیک کرونا عنوان کرد و خواستار تعامل حداکثری مراکز عرضه دارو با تیم های بازرسی این شبکه‌ شد.
اکبرزاده تصریح کرد: برابر برنامه ریزی های انجام شده کلیه داروخانه های سطح شهرستان به صورت منظم توسط کارشناسان نظارت بر دارو مورد پایش و ارزیابی قرار می گیرند و در این راستا در جهت حفظ سلامت شهروندان از کوچکترین تخلف در حوزه دارو و بهداشت چشم پوشی نخواهند کرد.
رئیس دستگاه سلامت شهرستان همچنین گفت:در این سلسله بازرسی ها،نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کروناویروس در داروخانه ها ، وضعیت دارویی ، حضور مسئولین فنی، قیمت داروها، نحوه ارائه خدمات و مشاوره دارویی به مردم ، بررسی قیمت ماسک و محلول های ضد عفونی مورد بررسی و اقدامات و توصیه های لازم در این خصوص انجام می شود.
این‌مقام بهداشتی ضرورت پرهیز از مصرف خودسرانه دارو را مورد تاکید قرار داد و افزود : شهروندان از خود درمانی و مصرف خودسرانه هر گونه دارو پرهیز و در این زمینه حتما به پزشک خانواده و متخصصین این امر مراجعه نمایند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار