تاریخ انتشار: سه شنبه 18 شهریور 1399 | 13:11 ب.ظ
فرماندارویژه مرودشت در نشست با فعالان حوزه تعاون : هدف از تشکیل تعاونی ها شکستن انحصار در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری است
فرماندارویژه مرودشت در نشست با فعالان حوزه تعاون : هدف از تشکیل تعاونی ها شکستن انحصار در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری است معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت: تشکیل تعاونی‌ها با هدف بستن راه انحصار در حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری است. به گزارش سلام مرودشت، رهام پیکری در نشست با تعاونگران منتخب شهرستان مرودشت که بمناسبت هفته تعاون برگزار شد گفت: موضوع تعاون امری است که ریشه در تاریخ سرزمین ایران حتی در دوران باستان […]

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت: تشکیل تعاونی‌ها با هدف بستن راه انحصار در حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری است.

به گزارش سلام مرودشت، رهام پیکری در نشست با تعاونگران منتخب شهرستان مرودشت که بمناسبت هفته تعاون برگزار شد گفت: موضوع تعاون امری است که ریشه در تاریخ سرزمین ایران حتی در دوران باستان دارد.
وی ادامه داد: در قرن معاصر نیز نخستین تعاونی در سال ۱۳۱۴ بطور رسمی در کشور در حوزه روستایی به ثبت رسیده است و از دیرباز نیز تعامل و همکاری مردم در قالب تشکیل تعاونی ها در سطح شهرستان مرودشت وجود داشته بگونه ای که از دهه ۳۰ فعالیت رسمی تعاونی ها در این شهرستان آغاز شده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تصریح کرد: هدف از تشکیل تعاونی ها شکستن انحصار در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری و همچنین جلوگیری از تورم است.
وی در ادامه عنوان کرد: ۷۰۸ تعاونی در سطح شهرستان مرودشت وجود دارد که ۲۲۸ مورد آن اکنون فعال است که باتوجه به شرایط موجود اقتصادی،فعال بودن این تعداد تعاونی در سطح این شهرستان نشان از توانایی اقتصادی هیات مدیره های این مجموعه‌ها دارد.
پیکری با بیان این که آفت هایی در حوزه تعاونی ها وجود دارد که باید شناسایی و در مسیر رفع آن اقدام شود افزود: ارتباط با حوزه تعاونی ها تاکنون ضعیف بوده و لازم است بخش های دولتی برای توسعه تعاونی ها تلاش کرده و ارتباطات در این حوزه افزایش یابد.
معاون استاندار فارس اضافه کرد: در حال حاضر مشکلاتی در حوزه تعاونی ها از جمله وجود قوانین سختگیرانه در حوزه‌های مربوط به تامین اجتماعی و مالیات وجود دارد که باید در مسیر رفع آن گام برداشت./روابط عمومی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار