تاریخ انتشار: شنبه 15 شهریور 1399 | 11:20 ق.ظ
چهل و پنجمین دفتر خدمات کشاورزی غیر دولتی فارس در مرودشت به بهره برداری رسید
چهل و پنجمین دفتر خدمات کشاورزی غیر دولتی فارس در مرودشت به بهره برداری رسید مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از صدور سومین مجوز خدمات کشاورزی غیر دولتی توسط سازمان نظام مهندسی استان فارس در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی گفت: این مرکز با مدیریت اسدالله فیروز بکیانی دانش آموخته کشاورزی با هدف انجام امور اداری- اجرایی- فنی و مشاوره ای و صدور مجوز و […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از صدور سومین مجوز خدمات کشاورزی غیر دولتی توسط سازمان نظام مهندسی استان فارس در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی گفت: این مرکز با مدیریت اسدالله فیروز بکیانی دانش آموخته کشاورزی با هدف انجام امور اداری- اجرایی- فنی و مشاوره ای و صدور مجوز و پروانه واحد های تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی و امور مرتبط در روستای مشهد بیلو بخش کامفیروز جنوبی افتتاح شد.
به گفته وی؛ در حال حاظر دونفر به صورت مستقیم و دو نفر نیز به صورت غیر مستقیم در این مرکز مشغول به کار هستند.
رحیمی، افتتاح دفاتر خدمات کشاورزی غیر دولتی را راهی برای توسعه وترویج دانش فنی ومهندسی شناسایی فرصت های شغلی در شهرستان ها، تسریع فرایندها، استفاده بهینه از ظرفیت بهره بردار وایجاد زنجیره تولید عنوان کرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه پیش از این نیز دو مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در این شهرستان مشغول به کار شده اند، یادآور شد: دفتر نظام مهندسی شماره دو که پس از شیراز دومین دفتر خدمات کشاورزی غیر دولتی است و دفتر خدمات کشاورزی غیر دولتی شماره ۳۰ نیز در بخش مرکزی فعالیت دارند.
رحیمی با اشاره به اینکه مراکز جهاد کشاورزی کامفیروز جنوبی و شمالی فاصله زیادی با بخش مرکزی دارند،ابراز امیدواری کردبا افتتاح این دفتر خدمات کشاورزی غیر دولتی تا حدودی از تردد بهره برداران به مرکز شهرستان کاسته و موجبات رفاه آنان فراهم شود.
کامفیروز در ۱۱۰ کیلومتری شما غرب شیراز و در ۹۰ کیلومتری غرب شهرستان مرودشت قرار دارد./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار