تاریخ انتشار: سه شنبه 11 شهریور 1399 | 10:41 ق.ظ
دیدار هیئت رییسه اتاق اصناف با فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان مرودشت
دیدار هیئت رییسه اتاق اصناف با فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان مرودشت رئیس اتاق اصناف شهرستان مرودشت گفت:توسعه اقتصادی شهرستان در بستر امنیت اتفاق می‌افتد.

به گزارش سلام مرودشت، هیئت رییسه اتاق اصناف شهرستان مرودشت  در دفتر فرمانده جدید نیروی انتظامی یحضور یافته و با فرمانده جدید نیروی انتظامی  به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
در این دیدارمحمد رضا زارع،  به نیابت از کسبه و بازاریان شهرستان، انتصاب فرمانده جدیده نیروی انتظامی را تبریک گفت و از همکاری پرسنل این نیرو در ساماندهی به اصناف به ویژه در ایام شیوع کرونا تقدیر و تشکر کرد.

زارع، رابطه بین اصناف و نیروی انتظامی را رابطه‌ای صمیمانه توصیف نموده و توسعه اقتصادی شهرستان را تنها در بستر امنیت ممکن دانست.
رییس اتاق اصناف، این نهاد را یکی از بخش های بسیار مهم و تأثیرگذار معرفی نموده که با توجه به گستردگی و وسعت خدمات خود، می‌توانند دست شبکه های زیرزمینی قاچاق کالاها را در رسیدن به مقاصد خود، کوتاه بگذارند.
سرهنگ فرشید زینلی، ضمن خوشامدگویی، از مرودشت به عنوان شهرستانی نام برده که علیرغم تحریم‌ها، همچنان از رونق اقتصادی برخوردار بوده و فعالیت کارخانه‌های پیرامون آن از نشاط اقتصادی حکایت می‌کند.
زینلی،اصناف را به عنوان یک بازوی توانمند برای تمامی نهادهای شهر دانسته و از ساختمان اتاق اصناف به عنوان یک نماد در شهرستان یاد کرد.

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان میزان جرم و بزه را در ارتباط مستقیم با بیکاری دانسته و ازفعالیت اتاق اصناف به عنوان نهادی که تسهیل کننده امر اشتغال است تشکر کرد.
در ادامه این نشست صمیمی، دیگر اعضای هیئت رییسه اتاق اصناف و سرهنگ انصاری، با ذکر مواردی خاص مانند امنیت و پایش تصویری بازار به ارائه راهکارهایی پرداخته و بر لزوم همکاری و ارتباط بیشتر این دو نهاد تاکید کردند./روابط عمومی اتاق اصناف

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار