تاریخ انتشار: پنجشنبه 6 شهریور 1399 | 11:07 ق.ظ
همزمان با هفته دولت
۲۸ پروژه عمرانی در مرودشت به بهره‌برداری رسید
۲۸ پروژه عمرانی در مرودشت به بهره‌برداری رسید  ۲۸ پروژه عمرانی، خدماتی،درمانی، ورزشی، آموزشی و… با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در شهرستان مرودشت افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

به گزارش سلام مرودشت ، رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت: بیشترین حجم اعتبارات افتتاح شده در هفته دولت امسال شهرستان مرودشت متعلق به حوزه امور عشایر با ۴ میلیارد تومان اعتبار بوده که در قالب آن تنگ بخورا مورد بهره برداری قرار گرفته و آبرسانی به عشایر نیز انجام شده است.

وی ادامه داد:۴ مدرسه در سطح شهر مرودشت،روستای مجدآباد و شهر فاروق طی هفته جاری به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: ۲ اقامتگاه بوم‌گردی با حمایت دولت و مشارکت بخش خصوصی در روستای شهرک ولیعصر (عج) و یک واحد بوم گردی دیگر در شهر فاروق و اقامتگاه سنتی نیز در سیوند به بهره برداری رسیده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با بیان اینکه افتتاح و بهسازی معابر به وسعت ۱۰ هزار متر مربع در روستای بیدگل طی هفته جاری انجام شده گفت: افتتاح و بهسازی ۷۵ هزار متر مربع آسفالت معابر و ۱۱ هزار مترمربع بتن ریزی کف معابر شهر مرودشت نیز از دیگر طرح های افتتاح شده در هفته دولت امسال است.

وی اظهار داشت: افتتاح طرح آبخیزداری و حفاظت خاک روستای قلعه نو بخش کامفیروز شمالی و همچنین کلنگ زنی شرکت کانی گداخت میهن نیز در حوزه صنعتی انجام شده است.

پیکری عنوان کرد: افتتاح سالن مدیریت بحران شهرداری مرودشت،بوستان نهج‌البلاغه و زمین چمن مصنوعی در بخش مرکزی این شهرستان نیز توسط مدیریت شهری در هفته دولت انجام گرفته است‌.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در پایان گفت: ساختمان بخش دیالیز و اندوسکوپی و همچنین آی سی یو کرونا شهر مرودشت نیز فردا پنجشنبه ششم شهریور ۹۹ به مناسبت هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید./ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار