تاریخ انتشار: یکشنبه 2 شهریور 1399 | 13:57 ب.ظ
امام جمعه مرودشت: خدمت به مردم، زمان نمی‌شناسد
امام جمعه مرودشت: خدمت به مردم، زمان نمی‌شناسد امام جمعه مرودشت فارس گفت:در انجام خدمت،زمان مهم نیست و اگر مدیری بنا را بر خدمت گذاشته باشد در هر زمان ممکن ولو اینکه چندماه باشد می‌تواند اقداماتی انجام دهد که نام خود را ماندگار کند. به گزارش سلام مرودشت،حجت الاسلام مهدی آقایی در آیین گرامیداشت نخستین روز هفته دولت در گلزار شهدای مرودشت افزود: […]

امام جمعه مرودشت فارس گفت:در انجام خدمت،زمان مهم نیست و اگر مدیری بنا را بر خدمت گذاشته باشد در هر زمان ممکن ولو اینکه چندماه باشد می‌تواند اقداماتی انجام دهد که نام خود را ماندگار کند.

به گزارش سلام مرودشت،حجت الاسلام مهدی آقایی در آیین گرامیداشت نخستین روز هفته دولت در گلزار شهدای مرودشت افزود: شهیدان رجایی و باهنر، شهدای خدمت در مسیر انقلاب بودند.
وی بیان کرد: حجت الاسلام مهدی آقایی افزود: شهادت شهیدان رجایی و باهنر تحولی در انقلاب ایجاد و حکومت مردمی را در این کشور تثبیت کرد.
وی خطاب به مدیران حاضر در این آیین گفت: همه مدیران باید نمایندگان مطمئنی انتخاب و بطور مداوم از آنها مراقبت کنند تا خدای نکرده شرمنده مردم نشوند.
معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت نیز در آیین گل افشانی قبور شهدای این شهرستان گفت: شهیدان رجایی و باهنر در دورانی پرتنش به دست منافقین کوردل به شهادت رسیدند و این دو شهید همواره محبوب قلوب مردم هستند.

رهام پیکری با بیان اینکه مدیران امروز در گلزار شهدا جمع شده اند تا بگویند ادامه دهنده راه این شهیدان و شهیدان هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم هستند،افزود: شاید با توجه به وضعیت اقتصادی و تحریم‌ها مشکلاتی داشته باشیم اما با حمایت مردم و اتحاد و همدلی هرگز هیچ تهدیدی از جمله مکانیزم ماشه و تحریم خدشه ای به نظام اسلامی وارد نخواهد کرد.
وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی عنوان کرد: مردم داری و منافع مردم را همیشه مدنظر داشته باشید و در این صورت مطمئن باشید هرگز هیچ مشکلی بوجود نخواهد آمد.
فرماندار شهرستان مرودشت با تبریک هفته دولت گفت: باتوجه به شیوع کرونا سعی شده با رعایت موارد بهداشتی هفته دولت برگزار و مراسم رسمی برای افتتاح پروژه ها به حداقل رسانده شود تا مشکل بهداشتی در این خصوص ایجاد نشود./ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار