تاریخ انتشار: شنبه 1 شهریور 1399 | 12:45 ب.ظ
توزیع کود با استفاده از “اپلیکشن مزرعه” در مرودشت آغاز شد
توزیع کود با استفاده از “اپلیکشن مزرعه” در مرودشت آغاز شد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت  از آغاز توزیع کود با استفاده از “اپلیکشن مزرعه برکت”در کشت شتوی به صورت پایلوت در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی افزود: این اپلیکشن از روز یکشنبه دوم شهریور ماه ۹۹ عملیاتی و کود اوره توسط این اپلیکیشن به کشاورزان شهرستان اختصاص داده خواهد شد. […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت  از آغاز توزیع کود با استفاده از “اپلیکشن مزرعه برکت”در کشت شتوی به صورت پایلوت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی افزود: این اپلیکشن از روز یکشنبه دوم شهریور ماه ۹۹ عملیاتی و کود اوره توسط این اپلیکیشن به کشاورزان شهرستان اختصاص داده خواهد شد.

او با بیان اینکه همه فرآیندهای این سامانه توسط سازمان جهاد کشاورزی استان فارس مورد تایید است، ابراز کرد: سامانه مذکور با هدف تسهیل و تسریع در تخصیص و توزیع شفاف، عادلانه و به موقع نهاده های کشاورزی از جمله کود و تجویز سم و آفت کش گیاهی بصورت نسخه نویسی گیاهپزشکی توسط کلینیک های گیاهپزشکی و نظارت بر بازاردر قالب آپ طراحی شده است و به صورت فراگیر در شهرستان اجرایی می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه  تعاونی های روستایی، تولید و بخش خصوصی در فرایند توزیع کود از طریق این اپلیکشن دخیل هستند، تصریح کرد: ابتدا سهمیه عاملین توزیع توسط مدیریت جهاد کشاورزی در سامانه برکت مشخص خواهد شد و بهره برداران با مراجعه به اپلیکشن با استفاده از کد ملی و شماره تماس خود اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه “اپلیکشن مزرعه برکت” به سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی متصل است، خاطر نشان کرد: با مراجعه بهره بردار به “اپلیکشن مزرعه” اطلاعات مزرعه و سهمیه کود بهره بردار از سامانه جامع پهنه بندی فراخوان خواهد شد و با پرداخت از طریق درگاه الکترونیکی می توانند سهمیه کود خود را دریافت کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، از اپلیکیشن مزرعه به عنوان اولین سامانه نرم افزاری “نسخه نویسی گیاه‌پزشکی در کشور” نیز نام برد و تصریح کرد: انجام امورات مکانیزاسیون کشاورزی، همچون سم پاشی و… توسط افراد حقیقی و حقوقی دارای مجوز از سوی سازمان جهاد کشاورزی از دیگر خدمات ارائه شده توسط این سامانه است.

رحیمی تاکید کرد: کمک به تولید محصول گواهی شده و شناسایی مراکز تولید این گونه محصولات از دیگر مزایای ” اپلیکیشن مزرعه” است و  بهره‌برداران بخش کشاورزی می‌توانند از طریق مدیران پهنه ” اپلیکیشن مزرعه” را دریافت و از مزایای آن بهره مند شوند./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار