تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 مرداد 1399 | 14:22 ب.ظ
نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی از جهاد کشاورزی مرودشت بازدید کرد
نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی از جهاد کشاورزی مرودشت بازدید کرد نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی به صورت سرزده از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت بازدید کرد و از نزدیک با بهره برداران و کارکنان جهاد کشاورزی مرودشت در خصوص مسائل و مشکلات موجود گفتگو کرد. به گزارش سلام مرودشت، جلال رشیدی کوچی در نشستی که با مدیر، مسئول حراست، […]

نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی به صورت سرزده از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت بازدید کرد و از نزدیک با بهره برداران و کارکنان جهاد کشاورزی مرودشت در خصوص مسائل و مشکلات موجود گفتگو کرد.
به گزارش سلام مرودشت، جلال رشیدی کوچی در نشستی که با مدیر، مسئول حراست، روابط عمومی و سایر کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی داشت، به حمایت های دولت از بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: از کارگا های زود بازده ، اشتغال روستایی و کشت های گلخانه ای حمایت می کنیم و پرداخت تسهیلات در این زمینه به خوبی در حال انجام است.
رشیدی به مزایای کشت های گلخانه ای اشاره کرد و افزود: کاهش مصرف آب در گلخانه ها ، اشتغال زایی و افزایش بهره وری با راه اندازی گلخانه ها محقق خواهد شد که از سوی دولت اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد با بیان اینکه باید به سمت اقتصادی روستایی گام برداریم، بیان کرد: با توجه به مسائل و مشکلات موجود در شهر ها مهاجرت به روستاها در حال افزایش است واین بهترین فرصت برای راه اندازی مشاغل و کسب و کارهای روستایی است.
در این بازدید مسائل و مشکلات توزیع کود، رهاسازی آب، کشت برنج، مشکلات امور اراضی و اجرای احکام در این حوزه از مهمترین و چالش های مطرح شده از سوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت بودکه مقرر شد در جلسات کمسیون کشاورزی مجلس مطرح شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت در این نشست در خصوص مشکلات تخصیص کودبه محصولات کشاورزی افزود: تخصیص کود به محصولات کشاورزی در شهرستان مرودشت کم است و میزان کود اختصاصی به این شهرستان در واقع نیاز ابلاغی است و نیاز واقعی اختصاص نمی یابد و این از مهمترین مشکلات کاهش کود در این شهرستان است.
عزیز رحیمی با بیان اینکه سهمیه کود باید بر اساس سهم تولید اختصاص داده شود، خاطر نشان کرد: از مهمترین ابزارهای جهش تولید در بخش کشاورزی اختصاص کود است که امیدواریم با پیگیری های زیادی که صورت گرفته نیاز کشاورزان تامین شود.

وی افزود: در کل کشور در سال زراعی جاری برای زراعت شتوی ۷۳ درصد کود ازته تامین شده که این رقم برای شهرستان مرودشت بیش از ۸۵ درصد بود.
رحیمی، در این دیدار از مساعدت نماینده مردم شهرستان های مرودشت ارسنجان و پاسارگاد در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات جهاد کشاورزی تشکر کرد./ روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار