تاریخ انتشار: سه شنبه 7 مرداد 1399 | 08:22 ق.ظ
پیام فرماندار ویژه شهرستان مرودشت به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران
پیام فرماندار ویژه شهرستان مرودشت به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران به گزارش سلام مرودشت به نقل از رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز اقامه نخستین نماز جمعه انقلاب اسلامی و روز نماز جمعه را تبریک گفت. متن پیام بشرح زیر است: باسمه تعالی ای کسانی که ایمان آورده اید چون برای نماز جمعه ندا در داده […]

به گزارش سلام مرودشت به نقل از رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز اقامه نخستین نماز جمعه انقلاب اسلامی و روز نماز جمعه را تبریک گفت.

متن پیام بشرح زیر است:

باسمه تعالی

ای کسانی که ایمان آورده اید چون برای نماز جمعه ندا در داده شد به سوی خدا بشتابید و داد و ستد را واگذارید ، اگر بدانید این برای شما بهتر است.
(سوره جمعه آیه۹)
نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی مسلمانان و یکی از فرائض مهم الهی است که در خصوص اهمیت و نقش سازنده آن تاکیدات بسیاری در روایات و احادیث شده است .

بی تردید یکی از مهمترین دستاوردها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اقامه نماز پرشکوه و عبادی سیاسی جمعه است و به عنوان مظهر وحدت، همدلی، وفاداری و همراهی مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی، باید نسبت به شناساندن جایگاه و مقام والای این فریضه الهی اهتمام بیشتری داشته باشیم.
نماز جمعه به عنوان مهمترین پایگاه مذهبی و سیاسی و یادگار امام راحل عظیم الشأن(ره) نقش به سزایی در ترویج فرهنگ دینی و خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی داشته است.
اینجانب بر خود لازم می‌دانم فرا رسیدن پنجم مرداد ماه و چهل و یکمین سالگرد برپایی نخستین نماز سیاسی عبادی جمعه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به امامت مرحوم حضرت آیت الله طالقانی و روز نماز جمعه را به ائمه محترم جمعه شهرستان به ویژه حجت الاسلام آقایی امام جمعه محترم مرودشت و اعضای ستادهای نمازجمعه شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای تمامی این عزیزان از درگاه حضرت باری تعالی عزت، سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت دارم ..

رهام پیکری_معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت /روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت،

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار