تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 تیر 1399 | 14:27 ب.ظ
۱۵ واحد صنفی متخلف دیگر در مرودشت پلمب شد
۱۵ واحد صنفی متخلف دیگر در مرودشت پلمب شد فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت از پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت  اسماعیل زراعتیان با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و مرکز بهداشت شهرستان مرودشت […]

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت از پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت  اسماعیل زراعتیان با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و مرکز بهداشت شهرستان مرودشت به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، از تعدادی واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در اجرای این طرح، ۱۲ واحد صنفی کافی شاپ وگیم نت و ۳ تالار عروسی به علت عدم رعایت مقررات ابلاغی از سوی ستاد مدیریت مقابله با کرونا یا نداشتن مجوز فعالیت، با دستور مقام قضایی پلمب شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اعلام تداوم و تشدید اینگونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع ویروس_کرونا، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند./ پلیس

برچسب‌ها:
آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار