تاریخ انتشار: شنبه 21 تیر 1399 | 13:15 ب.ظ
فرماندار ویژه مرودشت: مردم رعایت نکنند اقدام قهریه خواهیم کرد
فرماندار ویژه مرودشت: مردم رعایت نکنند اقدام قهریه خواهیم کرد هشدار فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در پی شیوع ویروس کرونا در این شهرستان: تعطیلی یکهفته تا ۱۰ روز برخی اماکن اجتناب ناپذیر است فرماندارویژه شهرستان مرودشت گفت:  در بحث گسترش ویروس کرونا،متاسفانه شرایط خوبی را در شهرستان نداریم، از مردم شریف، کسبه،بازاریان،ادارات،نهادها،ارگانها و سازمان ها خواهش می کنم در جهت قطع زنجیره ای ویروس کرونا […]

هشدار فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در پی شیوع ویروس کرونا در این شهرستان:

تعطیلی یکهفته تا ۱۰ روز برخی اماکن اجتناب ناپذیر است

فرماندارویژه شهرستان مرودشت گفت:  در بحث گسترش ویروس کرونا،متاسفانه شرایط خوبی را در شهرستان نداریم، از مردم شریف، کسبه،بازاریان،ادارات،نهادها،ارگانها و سازمان ها خواهش می کنم در جهت قطع زنجیره ای ویروس کرونا کمتر از منازل خود خارج شوید و حتما با ماسک در اماکن عمومی حضور داشته باشید.

به گزارش سلام مرودشت رهام پیکری  افزود: از مردم خواهش  می کنیم  رعایت فاصله های اجتماعی و نظام‌ پروتکل های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند.

پیکریافزود: در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی بصورت دستوری و قهریه اقدام خواهیم کرد.

رئیس شورای تامین‌ شهرستان مرودشتبیان کرد برخی از اماکن عمومی باید تعطیل شوند، تعطیلی های اماکن ‌مورد نظر را به مدت یکهفته تا ۱۰ روز عملیاتی و اجرایی خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان مرودشت خاطر نشان کرد:  به همه مدیران دستگاههای اداری ابلاغ کردیم “هیچ ارباب رجوعی” را بدون ماسک پذیرش نکنند، این دستور ریاست محترم جمهوری است که بایستی تمام مراجعه کنندگان به ادارات، نهادها،سازمان ها و ارگان ها و هرمکانی که می بایست کار آنها انجام شودحتما باید از ماسک استفاده کنند.

رئیس شورای سلامت شهرستان مرودشت یادآور شد: همه تصمیمات صورت گرفته در جهت توسعه سلامت جامعه و مردم است که امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی،مرودشت به شرایط سفید باز گردد./. پایگاه خبری اخبار مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار