تاریخ انتشار: شنبه 21 تیر 1399 | 12:54 ب.ظ
کشف ۲۹ هزار دلار از یک اتوبوس در مرودشت
کشف ۲۹ هزار دلار از یک اتوبوس در مرودشت فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از کشف ۲۹ هزار دلار قاچاق از یک اتوبوس در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت:  اسماعیل زراعتیان با اعلام این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی تخت جمشید این شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و دستور ایست را صادر کردند. رئیس پلیس […]

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از کشف ۲۹ هزار دلار قاچاق از یک اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت:  اسماعیل زراعتیان با اعلام این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی تخت جمشید این شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

رئیس پلیس شهرستان اضافه کرد راننده بدون توجه به ایست پلیس با سرعت غیر مجاز به حرکت خود ادامه داد و ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، اتوبوس را متوقف کردند.

زراعتیان با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از راننده، ۲۹ هزار دلار قاچاق را کشف کنند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اشاره به اینکه برخورد پلیس با قاچاقچیان ارز و کالا جدی و مستمر است، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش دلارهای قاچاق کشف شده، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. /پایگاه خبری اخبار مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار