تاریخ انتشار: دوشنبه 9 تیر 1399 | 10:29 ق.ظ
سرپرست جدید مرکز جهاد کشاورزی نقش رستم معرفی شد
سرپرست جدید مرکز جهاد کشاورزی نقش رستم معرفی شد در حکمی از سوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت ، جهانمیر حیدری به عنوان سرپرست جدید مرکز جهاد کشاورزی نقش رستم در مرودشت معرفی شد. به گزارش سلام  مرودشت، در این آئین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با بیان اینکه مر کز نقش رستم از جمله مراکز حاصلخیز و از لحاظ اجرای طرح های ملی […]

در حکمی از سوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت ، جهانمیر حیدری به عنوان سرپرست جدید مرکز جهاد کشاورزی نقش رستم در مرودشت معرفی شد.

به گزارش سلام  مرودشت، در این آئین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با بیان اینکه مر کز نقش رستم از جمله مراکز حاصلخیز و از لحاظ اجرای طرح های ملی در جایگاه  بسیار خوبی قراردارد،افزود: این مرکز دارای ۱۷ هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی مرغوب و قابل کشت است.

عزیز رحیمی با تاکید بر اجرای سیاست ها ی سازمان جهاد کشاورزی در این مرکز افزود:امیدواریم تعامل سازنده سرپرست جدید مرکز جهاد کشاورزی نقش رستم با بهره برداران فهیم این منطقه مانند سابق ادامه داشته باشد و موجبات افزایش تولید و رضایت مندی را برای بهره برداران منطقه فراهم کنند.

عزیز رحیمی افزود:مرکز جهاد کشاورزی نقش رستم  با دهستان رودبال و نقش رستم، و شهر زنگی آباد دارای ۱۷  روستا و ده پهنه تولیدی است و در این مرکز ۱۴هزارهکتار انواع کشت ها  از جمله گندم، جو، کلزا و سایر محصولات کشت می شود./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار